Gå til innhold

Skummelt...

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

I går kveld skjedde det igjen....i Stavanger.....1 kvinne ble drept av eks-kjæresten sin, deretter skøyt han seg selv! Det hele skjedde utenfor Alstor hotell, som ligger midt i byen. Det var mange vitner rundt, men heldigvis ble ingen andre skadet.

Det er grusomt hvordan tiden utvikler seg...... Det er nesten farlig å bevege seg utenfor døren sin!!!

Lurer på hva som surrer i hodene på personer som utfører slike handlinger.

Denne gangen var de involverte NORSKE også, så nå kan vi ikke "skylde" på alle utlendingene. Det bor tydeligvis like mye galskap og ondskap i oss normenn......

Hvor skal dette ende???

Gjest psykiatrien har skylda???
Skrevet

Jeg tror at den dårlige psykiatrien her i landet driver folk til slike handlinger. Folk får ikke hjelp fra psykiatrien før de er på raden til å gjøre noe som dette eller allerede har gjort det :-/

Gjest grusomt
Skrevet

Send en takk til vår kristne regjering som gjør alt de kan for de psykisk syke i vårt samfunn!

Skrevet

Vel nå er det jo ganske kjent at vi nordmenn også kan gjøre slik, (u)heldigvis...

Men det er som de andre sier, i begge sammenhenger, at mangel på psykriatri og kompetent personell har rett og slett skylden!

Jeg er en annen
Skrevet

Vi lever i et av de tryggeste, minst voldelige samfunn som noensinne har eksistert. Sammenlignet med omtrent alle andre samfunn, i omtrent alle andre historiske epoker, er samtidsnorge for en ren idyll å regne i denne sammenhengen.

Frykten og forskrekkelsen du gir uttrykk for er et soleklart symptom på den voldsomme roen og tryggheten i vårt samfunn.

Skrevet

Nå bor jeg antagelig på det verste stedet i hele Norge og har den verste gata og gå hjem når jeg har vært ute og jeg har enda ikke vært borti noe skikkelig bråk.

Men at de finnes mange gærninger, er jeg ikke i tvil om.

Gjest tjohooo
Skrevet

Vel, det farlige er vel ikke å gå ut av døra, men å få seg kjæreste????

Gjest baremei
Skrevet

Send en takk til vår kristne regjering som gjør alt de kan for de psykisk syke i vårt samfunn!

Hei grusomt.Vel...den ukristne regjeringa(les arbeiderpartiet:) gjorde vel heller ikke så mye for psykiatrien når den satt med makta...?Bondevik-regjeringa har mange feil og mangler, det skal jeg være enig i. Men dette skyldes mange andre ting enn kristendommen, kjære du.

Mvh,

Skrevet

En slektning av meg ble drept av eks-mannen sin. Begge var rotnorske.

Det er ikke noen hemmelighet at de fleste kvinner blir drept av menn de er eller har vært i forhold med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke Norge generelt er så farlig, men i utkantstrøk som Stavanger, Bergen, Trondheim, nord for sinsenkrysset generelt, og, spesielt, Østfold, finnes det en del utskudd som skyter før de snakker.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Tror ikke Norge generelt er så farlig, men i utkantstrøk som Stavanger, Bergen, Trondheim, nord for sinsenkrysset generelt, og, spesielt, Østfold, finnes det en del utskudd som skyter før de snakker.

Ja Odølinger forgifter folk osv:-)

*hint* i år blir det Løtens på meg.

Gjest tottlå
Skrevet

En slektning av meg ble drept av eks-mannen sin. Begge var rotnorske.

Det er ikke noen hemmelighet at de fleste kvinner blir drept av menn de er eller har vært i forhold med.

Uff det er kjempe skummelt......tror jeg forblir singel......!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...