loinen Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Hei! Er det noen av dere som har lest boken til Lasse Gustavson - gjennom ilden? Er den å anbefale? mvh 0 Siter
Gjest doll Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Har ikke lest boken, men jeg tittet på den i bokhandelen. Rart å se bilder av ham før brannen. Han var jo ordentlig kjekk. Stakkar. Tror boken er fin. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Den har jeg lyst til å lese, skal se han i på Først og Sist ikveld.Fint å få høre her om den er bra. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Den har jeg lyst til å lese, skal se han i på Først og Sist ikveld.Fint å få høre her om den er bra. Høre om den her skrev jeg i forige innlegg, litt uklart for hadde nettopp skrevet at jeg skal de hanpå TV, mener det er her på forum det blir fint å høre om boken, om noen har lest den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.