Gå til innhold

skikkelig tilfeldighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

what a coincidence!!! I hele dag har jeg hatt lyst til å se på haisommer, av en eller annen veldig merkelig grunn, vurderte tom å dra å leie den men fikk aldri tid. Skrudde på Tv Norge nå og hva begynte der nå nettopp?? Jo det var haisommer det!! Ganske tilfeldig, av en billion filmer som finnes så vises akkurat den. Nå skal jeg sette meg i godstolen og nyte filmen min:0)

Skrevet

M-m, her en dag snakket jeg og ei venninne om 8mm, fordi det var den eneste filmen jeg hadde på lager som hun ikke hadde sett. Så vi snakket om å se den, men fikk ikke tid. En time eller to senere, så skrur jeg på tv (etter at hun har dratt) og der er den!

Opplever massevis av tilfeldigheter som dette hele tiden!

Gjest baremei
Skrevet

Gratulerer. Du tilhører nok den sjeldne rasen av televisjons-klarsynte. Det betyr at du kan motta og avlese tv-signaler med din egen kropp- minutter, timer, dager eller uker før signalene når fjernsynsapparatet.(Følsomheten, og hvor tidlig du oppfatter bølgene, kan påvirkes gjennom øvelse.)Er du heldig kan du kapre en jobb i Programbladet eller tv-delen til Se og Hør. Disse etterspør slike som deg med jevne mellomrom.Ta vel vare på ditt ekstraordinære talent!

Mvh

Gjest hjernevasket
Skrevet

Det er det helt nye i den stadig økende konkurransen om seerne. De stiller seg inn på vår hjernefrekvens og sender signaler i hjernen vår. Du bare tror det er tilfeldig. Neste gang du får lyst til å se en film skal du bare sjekke hva som er på TV de nærmeste dagene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...