Gå til innhold

Hvordan markedsføre seg selv overfor det annet kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Dette er ment delvis som en fleip)

Jeg er jo, som noen her inne kanskje har fått med seg, ute på markedet igjen. Så langt har jeg vært bånn ærlig og sagt som sant er at jeg sannsynligvis er tidenes dårligste husmoremne. :o) Nå hvisket min elsker meg i øret at dette kanskje ikke var verdens beste pr-triks og det har han vel rett i.

Hvordan vil menn at kvinnen skal markedsføre seg selv?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ved å være seg selv, og i hvert fall ikke ved å bedrive aktiv markedsføring.

Det finnes knapt noe mer usjarmerende enn det.

Jeg hadde aldri reagert på en jente som sa hun var en dårlig kokk, husmor, budeie, eller annet urelevant.

For den slags er urelevant dersom man er forelsket.

Skrevet

Ved å være seg selv, og i hvert fall ikke ved å bedrive aktiv markedsføring.

Det finnes knapt noe mer usjarmerende enn det.

Jeg hadde aldri reagert på en jente som sa hun var en dårlig kokk, husmor, budeie, eller annet urelevant.

For den slags er urelevant dersom man er forelsket.

Nå pleier jeg stort sett å være meg sjøl, så det er ikke noe problem. :o)

Har prøvd et par annonser på nettet, for moro skyld, men der treffer man sannelig mye rart... Selv om man markedsfører seg som tidenes dårligste husmoremne.

Gjest alive&kicking
Skrevet

De vil vel at vi skal være hjelpesløse og avhengige av dem. Så langt fra sannheten.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå pleier jeg stort sett å være meg sjøl, så det er ikke noe problem. :o)

Har prøvd et par annonser på nettet, for moro skyld, men der treffer man sannelig mye rart... Selv om man markedsfører seg som tidenes dårligste husmoremne.

Jeg hadde også noen annonser på nettet. Først noen ærlige sådanne, hvor jeg beskrev meg selv som den kjernekaren jeg er. Lengre beskrivelser og jeg virket rett og slett som et kupp.

Jeg fikk ingen svar. Må sies at jeg aldri tok kontakt med noen selv, men det var ikke et eneste menneske som sendte meg en melding.

Så skrev jeg inn den her:

" Da var det på tide å gjøre om på profilen min igjen, og denne gangen vet jeg nøyaktig hva jeg skal skrive.

Jeg innser nemlig at jeg har vært litt beskjeden til nå, og derfor har jeg bestemt meg for å gå litt mer direkte til verks. Denne gangen med sannheten!

Jeg er usikker på hvor jeg skal starte, men det er rett og slett ikke til å komme bort ifra at jeg er ufattelig kjekk. Men det ser dere jo av bildet. Selvsagt. Selv om bildet ikke yter meg fullstendig rettferdighet. Jeg er kjekk der, men ikke usedvanlig kjekk. Mer ok-kjekk, mens jeg normalt er - som mange sier - "grusomt kjekk". Personlig er jeg litt mer beskjeden og begrenser meg derfor til å beskrive meg selv som "usedvanlig kjekk".

Men dette er ikke min beste side. Det er en god side, ingen grunn til å stikke det under en stol, men ikke på langt nær min beste. Jeg har nemlig et par gode sider til, og den ene av dem er selvsagt at det knapt finnes ord som kan beskrive hvor sinnssykt hyggelig jeg er. Åh, dere skulle bare visst! Jeg har en personlighet så til de grader hemningsløst nydelig, at det strengt tatt ikke lar seg beskrive med ord. Jeg må oppleves.

Min beste side er selvsagt den som har med fysisk kontakt å gjøre. Sex. Hadde jeg fått en krone hver gang jeg ble forvekslet med Gud i senga, så hadde jeg vært en rik mann for lenge siden. Det er mye her i livet jeg kan, men til tross for det er det nok lite jeg kan bedre enn å pule. Og det sier litt. Det sier faktisk mer enn dere aner. Oralt, vaginalt, analt; jeg er kongen, og som jentene sier seg imellom: - Han må oppleves.

Dere skulle bare visst hvor rett de har.

Så, nå har jeg kastet alle hemninger til side og fortalt mer i direkte ordlag hvor fantastisk jeg er, og jeg går ut fra at denne nye profilen vil sørge for at mailboksen min oversvømmes rimelig radig. Jeg kan altså ikke love å svare alle, men jeg lover å svare de peneste av dere.

Så send meg en melding, så kan jeg fortelle dere mer om hvor fantastisk jeg er!"

Da var det plutselig ikke måte på lenger. På et par uker fikk jeg nesten 30 svar av forskjellige jenter, og det er mye til å være gutt.

Så det å selge seg er neimen ikke lett, men det at jeg fikk svar på denne tyder vel på at humor fortsatt funker. :)

Gjest anonym nå ja
Skrevet

Jeg tror SDD har rett.

Jeg lagde meg en profil på Spray for noen måneder siden. Skrev om alle mine negative egenskaper, og ingen positive.

Det hagler inn med mail, og akkurat nå virker det faktisk som jeg har truffet drømmemannen også. Innimellom 22-åringene som vil ha en moden elskerinne, dem er det nok av.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg hadde også noen annonser på nettet. Først noen ærlige sådanne, hvor jeg beskrev meg selv som den kjernekaren jeg er. Lengre beskrivelser og jeg virket rett og slett som et kupp.

Jeg fikk ingen svar. Må sies at jeg aldri tok kontakt med noen selv, men det var ikke et eneste menneske som sendte meg en melding.

Så skrev jeg inn den her:

" Da var det på tide å gjøre om på profilen min igjen, og denne gangen vet jeg nøyaktig hva jeg skal skrive.

Jeg innser nemlig at jeg har vært litt beskjeden til nå, og derfor har jeg bestemt meg for å gå litt mer direkte til verks. Denne gangen med sannheten!

Jeg er usikker på hvor jeg skal starte, men det er rett og slett ikke til å komme bort ifra at jeg er ufattelig kjekk. Men det ser dere jo av bildet. Selvsagt. Selv om bildet ikke yter meg fullstendig rettferdighet. Jeg er kjekk der, men ikke usedvanlig kjekk. Mer ok-kjekk, mens jeg normalt er - som mange sier - "grusomt kjekk". Personlig er jeg litt mer beskjeden og begrenser meg derfor til å beskrive meg selv som "usedvanlig kjekk".

Men dette er ikke min beste side. Det er en god side, ingen grunn til å stikke det under en stol, men ikke på langt nær min beste. Jeg har nemlig et par gode sider til, og den ene av dem er selvsagt at det knapt finnes ord som kan beskrive hvor sinnssykt hyggelig jeg er. Åh, dere skulle bare visst! Jeg har en personlighet så til de grader hemningsløst nydelig, at det strengt tatt ikke lar seg beskrive med ord. Jeg må oppleves.

Min beste side er selvsagt den som har med fysisk kontakt å gjøre. Sex. Hadde jeg fått en krone hver gang jeg ble forvekslet med Gud i senga, så hadde jeg vært en rik mann for lenge siden. Det er mye her i livet jeg kan, men til tross for det er det nok lite jeg kan bedre enn å pule. Og det sier litt. Det sier faktisk mer enn dere aner. Oralt, vaginalt, analt; jeg er kongen, og som jentene sier seg imellom: - Han må oppleves.

Dere skulle bare visst hvor rett de har.

Så, nå har jeg kastet alle hemninger til side og fortalt mer i direkte ordlag hvor fantastisk jeg er, og jeg går ut fra at denne nye profilen vil sørge for at mailboksen min oversvømmes rimelig radig. Jeg kan altså ikke love å svare alle, men jeg lover å svare de peneste av dere.

Så send meg en melding, så kan jeg fortelle dere mer om hvor fantastisk jeg er!"

Da var det plutselig ikke måte på lenger. På et par uker fikk jeg nesten 30 svar av forskjellige jenter, og det er mye til å være gutt.

Så det å selge seg er neimen ikke lett, men det at jeg fikk svar på denne tyder vel på at humor fortsatt funker. :)

"Og den heldige ble....??"

:P

Skrevet

At jeg er en bedrøvelig husmor ville jeg nok passet på å ikke nevne på første daten. Sånt synes jeg i grunnen de kan få lov til å oppdage selv. Jeg synes ikke man skal legge for stor vekt på de dårlige egenskapene sine helt i begynnelsen. Det kan komme fram etterhvert, synes jeg. Tror neppe jeg hadde blitt sammen med noen av eksene mine hvis de hadde vært bånn ærlige om de negative sidene sine fra første stund, hehe.

Men altså, hvis mannen er en pedant og tydelig har gitt uttrykk for at han ønsker slike egenskaper hos partneren sin bør man vel si det som det er ganske kjapt.

Er tenninga der, og man faller pladask, er det mye man kan lære seg å leve med.

Vær deg selv og prøv å fremheve de gode sidene dine, du:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Og den heldige ble....??"

:P

Hehe, jeg gadd knapt å svare noen. Har vært litt laber på kvinnfolkområdet den siste tiden.

Jeg får skjerpe meg. Er for lite desperat, og det er ikke bra det heller. :)

Skrevet

Jeg tror SDD har rett.

Jeg lagde meg en profil på Spray for noen måneder siden. Skrev om alle mine negative egenskaper, og ingen positive.

Det hagler inn med mail, og akkurat nå virker det faktisk som jeg har truffet drømmemannen også. Innimellom 22-åringene som vil ha en moden elskerinne, dem er det nok av.

Hadde jeg vært ute etter en 23-24-årig elsker kunne jeg hatt dem stående i kø ser det ut for...

Men nå er det altså ikke det jeg er ute etter i første omgang. :o)

Gjest anonym nå ja
Skrevet

Hadde jeg vært ute etter en 23-24-årig elsker kunne jeg hatt dem stående i kø ser det ut for...

Men nå er det altså ikke det jeg er ute etter i første omgang. :o)

Ikke jeg heller...

Skrevet

Det er sikkert greit å nevne en del dårlige sider ved seg selv uten at det skremmer noen, men akkurat det med dårlig husmoremne kan kanskje få menn til å tenke og tro at de mer eller mindre må ta ansvaret for kjøkkenet alene.

Og det kan jo skremme ...

Skrevet

Vel, kommer kanskje an på når du bekjenner deg om det med husmoremne? Om det er sånn helt i begynnelsen får vel kanskje noen kalde føtter ved tanken på at du "allerede" nå snakker om hvordan du er som samboerske liksom? Selv om de kanskje er ute etter noe langvarig så blir det litt vel konkret da, dunno, har ikke vært i sånne situasjoner før egentlig :)

Håper du finner en fin en etterhvert iallefall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...