Gå til innhold

Kan Skavlan bare gå og legge seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har likt Først og Sist lenge, men igår syntes fikk jeg en vond bismak. Syntes Skavlan var lite hyggelig. Hvis han skulle be Valgerd komme bare for å drite henne ut, kunne han latt det være. Hører så mange mannfolk som ikke liker henne, men de har ingen saklig grunn. Jeg har ikke hatt noe særlig forhold til henne hverken ene eller andre veien. Men synes hun blir direkte mobbet til tider, så hun må være utrolig sterk.

Synes og det var helt unødvendig og dra frem dette med penger på han svensken. De showene jeg har sett reklame for er de gjerne flere som har innlegg og de er ikke noe dyrere enn andre show.

Skrevet

Valgerd klarer fint å drite ut seg selv.

Men jeg er helt enig i at Skavland var bortimot usmakelig overfor Lasse Gustavson! Han tok det derimot på strak arm.

Gjest GrandOldLady
Skrevet

Valgerd klarer fint å drite ut seg selv.

Men jeg er helt enig i at Skavland var bortimot usmakelig overfor Lasse Gustavson! Han tok det derimot på strak arm.

Helt enig, Skavlan var en drittsekk i går!vekk me´n!

Jeg er uenig i mye av det Valgerd står for, men det finnes da grenser for å gå løs på folk!!! Skivebom de luxe for Skavland. Skamme seg!

Skrevet

"Hører så mange mannfolk som ikke liker henne, men de har ingen saklig grunn."

Kan du forklare hva du mener med saklig grunn?

Håndteringen av Medhaug-saken var en katastrofe, og flere av hjertesakene er mange fundamentalt uenige i. Jeg kan nevne for eksempel abort, homofili og kontantstøtte.

Eller tenker du på utseende?

Jeg har personlig ikke så mye til overs for Ariel Sharon, men det er ikke fordi han ser ut som en hvalross. Samme med Valgerd, hun framstår ikke som noen lekkerbisken for meg, men det er jo ikke nødvendigvis derfor jeg "misliker" henne...

Skrevet

Jeg er kvinne og jeg finner mange saklige grunner til å ikke like Valgerd.

En annen ting er jo at det som følge av det er nesa og den grusomme hårsveisen hennes som irriterer meg mest.

Gjest surreal
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg finner mange saklige grunner til å ikke like Valgerd.

En annen ting er jo at det som følge av det er nesa og den grusomme hårsveisen hennes som irriterer meg mest.

den grusomme nesa og hårsveisen?!?!

hallo, hva har det med en å like en _person_ å gjøre da!! Må folk ta skjønnhetsoperasjoner og fixe sveisen for å bli hørt? Tåpelig argument..

Når det gjelder Skavland syns jeg han ofte er litt sleivete i kommentarene.. Som den gangen med hun Sonja Wanda el hva hun heter.. hun modellen som var der som begynte å gråte.. Han bare pushet videre..Greit nok at spørsmålene var avtalt på forhånd, men en må da kunne LESE sine gjester og ta ting på sparket i et slikt program!

Programmet er (slik jeg har oppfattet det) ikke der for å ta side enten i den ene eller andre retningen, og da er det uprofesjonelt å være så usmakelig!

Skrevet

Jeg så ikke Skavlan i går, dessverre, men han har jo ofte en ganske skarp undertone. Han har det med å dekke over det med en fleipete kommentar, eller snakke det bort hvis det blir fulgt opp, men ofte virker det som om gjesten ikke oppfatter spydigheten. Kanskje de bare ikke rekker å ta tak i det fordi han er så kjapp med å gå videre til et nytt tema.

Skrevet

den grusomme nesa og hårsveisen?!?!

hallo, hva har det med en å like en _person_ å gjøre da!! Må folk ta skjønnhetsoperasjoner og fixe sveisen for å bli hørt? Tåpelig argument..

Når det gjelder Skavland syns jeg han ofte er litt sleivete i kommentarene.. Som den gangen med hun Sonja Wanda el hva hun heter.. hun modellen som var der som begynte å gråte.. Han bare pushet videre..Greit nok at spørsmålene var avtalt på forhånd, men en må da kunne LESE sine gjester og ta ting på sparket i et slikt program!

Programmet er (slik jeg har oppfattet det) ikke der for å ta side enten i den ene eller andre retningen, og da er det uprofesjonelt å være så usmakelig!

Det er det jeg prøver å poengtere, politisk synes jeg Valgerd er en dust, og hver gang jeg ser henne på TV er det nesa og hårsveisen jeg irriterer meg over. Hadde jeg vært enig med hennes poltiske standpunkter og handlinger ville jeg sikkert ikke lagt merke til nesa og hårsveisen. Det er bare sånn det er.

I min ungdom hadde jeg stor sans for Kåre Willoch og syntes han var søt med den bare skallen og lille hodet.

Etter at jeg ble litt mer moden og begynte å bli uenig med hans politiske synspunkter syntes jeg plutselig han var latterlig med det lille hodet sitt.

Sånn er det bare, ikke kom og si at ikke du legger mer merke til negative ting ved utseendet på folk du ikke har sansen for.

Skrevet

Det er det jeg prøver å poengtere, politisk synes jeg Valgerd er en dust, og hver gang jeg ser henne på TV er det nesa og hårsveisen jeg irriterer meg over. Hadde jeg vært enig med hennes poltiske standpunkter og handlinger ville jeg sikkert ikke lagt merke til nesa og hårsveisen. Det er bare sånn det er.

I min ungdom hadde jeg stor sans for Kåre Willoch og syntes han var søt med den bare skallen og lille hodet.

Etter at jeg ble litt mer moden og begynte å bli uenig med hans politiske synspunkter syntes jeg plutselig han var latterlig med det lille hodet sitt.

Sånn er det bare, ikke kom og si at ikke du legger mer merke til negative ting ved utseendet på folk du ikke har sansen for.

Jeg syns T. Jagland er skikkelig fjott, men likevel syns jeg at han er en pen mann.

Og det irriterer meg. Mye bedre om han hadde hatt samme potetnesa som Clinton.

Stemmen til Bondevik derimot, den er bare fæl. Likte han før, men ikke nå nei. Og stemmen han skingrer i ørene mine nesten like mye som Valgerds.

Skrevet

Jeg så ikke Skavlan i går, dessverre, men han har jo ofte en ganske skarp undertone. Han har det med å dekke over det med en fleipete kommentar, eller snakke det bort hvis det blir fulgt opp, men ofte virker det som om gjesten ikke oppfatter spydigheten. Kanskje de bare ikke rekker å ta tak i det fordi han er så kjapp med å gå videre til et nytt tema.

Eller avbryte gjestene sine.

Skrevet

Jeg syns T. Jagland er skikkelig fjott, men likevel syns jeg at han er en pen mann.

Og det irriterer meg. Mye bedre om han hadde hatt samme potetnesa som Clinton.

Stemmen til Bondevik derimot, den er bare fæl. Likte han før, men ikke nå nei. Og stemmen han skingrer i ørene mine nesten like mye som Valgerds.

Stemmen hennes ja.. den hadde jeg glemt, den er grusom!!

Skrevet

Stemmen hennes ja.. den hadde jeg glemt, den er grusom!!

Det selvtilfredse falske smilet til Åge Hareide orker jeg ikke. Det stiller nesten likt med det falske inderlig lidende uttrykket som er klistret på George Bush.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Synes ikke han var særlig høflig i går.. Heller frekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...