Gå til innhold

Tøff i trynet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå føler jeg meg skikkelig elendig, og skriver her for å få det ut, fordi jeg nettopp har hatt en krangel med en av de 3 gutta jeg bor med. Vi er 4 gutter som bor i et hus, jeg kjente to av dem på forhånd, mens han tredje kjente jeg ikke så godt.

Nå viser det seg at nettopp han tredje har blitt et skikkelig problem for meg. Han er hele tiden tøff i trynet, slenger dritt til oss andre, og tar seg til rette på en egoistisk måte. De to andre gjør ikke så mye motstand, eller de tilsynelatende tar det med humor. Men når han ikke er til stede, snakker de om at de må få tatt igjen osv.

Han selv påstår at det er humoristisk ment, men jeg synes det er slitsomt å bo i et hus hvor man hele tiden skal få pepper og må være på hugget for å forsvare seg. Jeg er nok alt for voksen i forhold til den humoren også.

Jeg har nå sagt opp husleiekontrakten, men jeg føler det litt som et nederlag egentlig. For nå har han fått det som han ville, han føler nok at han har "vunnet" nå, for det er den tøff i trynet befalsstilen han brenner for.

Er det noen som har noen synspunkter? Hvorfor er det noen som er sånn, selv når man er 23 år?

Gjest tjohooo
Skrevet

Lurer nesten litt på om jeg kjenner dere...

Ihvertfall går det an å si til han på en øøøørlitegranne nedlatende og "sliten" måte: "Å nå må du nå kutte ut du da!", passe skarpt, passe "slitent", hev ørlitegranne på øyenbrynene, se på han, og lukk øynene, og vær avslappet men ikke dritkul, og ikke på en måte som fyrer opp fyren. Det funker som regel :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...