Gjest poiuhyoijnh7i8y6tdfkjuhvgb Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hei... en oppgitt mann her. fra januar 2004. frem til sommeren trente jeg 2 ganger i uken, etter sommeren og frem til i dag har jeg trent 3 ganger intensivt, spinning og bodypump. jeg veier 95 kg, og er 180 cm, det har jeg veid så lenge jeg har trent så det er veldig frustrerende, jeg vet at muskler er tunge men det må snart begynne å gå nedover på skalaen på vekta. er det noen som har råd??? jeg eter forholdsvis fornuftig,, bare godterri i helgene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alive&kicking Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det jeg så når jeg begynte å gå ned i vekt var at jeg gikk fort ned om jeg spiste knekkebrød i stedet for brødskiver. Vet ikke om det er riktig, men det funka i alle fall for meg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det er ikke så rart du ikke mister fett når du i helgene baserer ditt kosthold på godteri. Hva mener du med at du spiser "forholdsvis fornuftig"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.