Gå til innhold

kostråd ????????

Gjest poiuhyoijnh7i8y6tdfkjuhvgb

Anbefalte innlegg

Gjest poiuhyoijnh7i8y6tdfkjuhvgb

hei... en oppgitt mann her. fra januar 2004. frem til sommeren trente jeg 2 ganger i uken, etter sommeren og frem til i dag har jeg trent 3 ganger intensivt, spinning og bodypump.

jeg veier 95 kg, og er 180 cm, det har jeg veid så lenge jeg har trent så det er veldig frustrerende, jeg vet at muskler er tunge men det må snart begynne å gå nedover på skalaen på vekta. er det noen som har råd??? jeg eter forholdsvis fornuftig,, bare godterri i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alive&kicking

Det jeg så når jeg begynte å gå ned i vekt var at jeg gikk fort ned om jeg spiste knekkebrød i stedet for brødskiver. Vet ikke om det er riktig, men det funka i alle fall for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er ikke så rart du ikke mister fett når du i helgene baserer ditt kosthold på godteri.

Hva mener du med at du spiser "forholdsvis fornuftig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...