Gjest dola2 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Har lest om dol-falleriet, men hvor kommer man inn der. Har hørt man må legge inn bilde for å titte der, men hvor gjør man det???? 0 Siter
carma Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 DOL-falleriet? ;-) DOL-galleriet er et bilde-galleri som har eksistert siden tidlig 2001. Siden har også inneholdt linker til småprat/nattprat/ nå ranglere samt historier og referater fra DOL-treff den gangen det var poppis. Jeg tror disse er fjernet nå. Alle som har hatt et fast, kjent nick på DOL i en lengre periode kan om de ønsker det sende inn sitt bilde med ønsket passord til Bassisten. Da får de tilgang til galleriet gjennom en egen login. Siden det er lenge siden forrige stor-treff har det ikke vært så mye aktivitet på disse sidene på en stund. Det ligger pr dags dato 150 bilder og profiler inne, men mange av disse er nok ikke lenger aktive DOLere, så det bør snart bli en liten opprydning der. Alle nick som sender inn bilde blir sjekket opp mot DOLs søke-arkiv for å se hvor lenge brukeren har vært aktiv. :-) 0 Siter
carma Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 DOL-falleriet? ;-) DOL-galleriet er et bilde-galleri som har eksistert siden tidlig 2001. Siden har også inneholdt linker til småprat/nattprat/ nå ranglere samt historier og referater fra DOL-treff den gangen det var poppis. Jeg tror disse er fjernet nå. Alle som har hatt et fast, kjent nick på DOL i en lengre periode kan om de ønsker det sende inn sitt bilde med ønsket passord til Bassisten. Da får de tilgang til galleriet gjennom en egen login. Siden det er lenge siden forrige stor-treff har det ikke vært så mye aktivitet på disse sidene på en stund. Det ligger pr dags dato 150 bilder og profiler inne, men mange av disse er nok ikke lenger aktive DOLere, så det bør snart bli en liten opprydning der. Alle nick som sender inn bilde blir sjekket opp mot DOLs søke-arkiv for å se hvor lenge brukeren har vært aktiv. :-) Jeg må også legge til at DOL-galleriet er ikke laget i regi av Doktoronline. Dette er laget og driftes av private DOLere (les: Bassisten og Bassistenten...-meg-). 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg må også legge til at DOL-galleriet er ikke laget i regi av Doktoronline. Dette er laget og driftes av private DOLere (les: Bassisten og Bassistenten...-meg-). Bassistenten *LOL* Hils 'sjefen' og si takk for hjelpa i går:o) 0 Siter
carma Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Bassistenten *LOL* Hils 'sjefen' og si takk for hjelpa i går:o) Will do ;-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg må også legge til at DOL-galleriet er ikke laget i regi av Doktoronline. Dette er laget og driftes av private DOLere (les: Bassisten og Bassistenten...-meg-). bassistenten...fnis 0 Siter
Champagne Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg må også legge til at DOL-galleriet er ikke laget i regi av Doktoronline. Dette er laget og driftes av private DOLere (les: Bassisten og Bassistenten...-meg-). Etter et gjensyn, så er jeg sikker på at jeg har sett bassisten før.. 0 Siter
carma Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Etter et gjensyn, så er jeg sikker på at jeg har sett bassisten før.. Det er vel ikke umulig. Vet du hvor, eller bare syns du å ha sett han? 0 Siter
Gjest dola2 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 DOL-falleriet? ;-) DOL-galleriet er et bilde-galleri som har eksistert siden tidlig 2001. Siden har også inneholdt linker til småprat/nattprat/ nå ranglere samt historier og referater fra DOL-treff den gangen det var poppis. Jeg tror disse er fjernet nå. Alle som har hatt et fast, kjent nick på DOL i en lengre periode kan om de ønsker det sende inn sitt bilde med ønsket passord til Bassisten. Da får de tilgang til galleriet gjennom en egen login. Siden det er lenge siden forrige stor-treff har det ikke vært så mye aktivitet på disse sidene på en stund. Det ligger pr dags dato 150 bilder og profiler inne, men mange av disse er nok ikke lenger aktive DOLere, så det bør snart bli en liten opprydning der. Alle nick som sender inn bilde blir sjekket opp mot DOLs søke-arkiv for å se hvor lenge brukeren har vært aktiv. :-) Hva er så adressen til bassisten???? 0 Siter
carma Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hva er så adressen til bassisten???? Adressen er [email protected], men som sagt - du må ha et nick som har vært registrert en viss tid for å være med i galleriet. Et søk på "dola2" gir ingen resultater ut over i dag. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hva er så adressen til bassisten???? bassisten @ timekillers.net 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 bassisten @ timekillers.net Litt treg der ja... 0 Siter
Champagne Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er vel ikke umulig. Vet du hvor, eller bare syns du å ha sett han? Fant det ut nå.. Har akvarium, nemlig 0 Siter
amber sun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Fant det ut nå.. Har akvarium, nemlig Du også? 0 Siter
carma Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Fant det ut nå.. Har akvarium, nemlig Ah.. hehe.. Da har vi sikkert sett hverandre vi også ;-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg må også legge til at DOL-galleriet er ikke laget i regi av Doktoronline. Dette er laget og driftes av private DOLere (les: Bassisten og Bassistenten...-meg-). Dere kan sikkert "rydde meg vekk". Jeg er jo ikke her nå så mye nå lenger. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.