fru Burlefot Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg så i en annen tråd at en par av dere her på forumet var på Rammsteinkonserten i Oslo. Jeg skal selv på konsert med dem i midten av måneden og gleder meg stort - men er litt bekymret for klientellet på konsertene deres.. Var det mye rølp? Og hvordan var repetoaret? Mest nye sanger (Reise Reise er jo ikke akkurat det beste albumet deres, nei..) eller en del av de gamle gode også? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 De spilte relativt mye nytt materiale, og utelot noen av de gamle høydepunktene. Idiotiske nok. Rølp? Njæi... Det er en metalkonsert. Sier seg selv at det er mye langt hår, skinnjakker, øl, banging, osv. Men det var ikke akkurat Slayer, for å si det sånn. Må sies at jeg er vant med forholdsvis harde konserter, og for min del virket det som om klientellet her var en del roligere enn hva man ser på f.eks. Maiden, Metallica, Slayer, AC/DC, osv. Du har vel lest det jeg skrev under om konserten generelt, og den var, som skrevet, helt grei. 4 av 6 eller noe i de baner. Men klarer du leve med robotaktige musikere som gjør det de har trent inn og bare det, med 0 publikumskommunikasjon, så kan du nok fort strekke den karakterene til minst 5. Kanskje også 6. For showet, om du liker fyrverkeri, flammekastere og bandmedlemer som surfter på publikum i gummibåt, kommer du til å stortrives. 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg så ikke noe rølp. Stod langt bak da, så vet ikke hva som skjedde langt der fremme. Nei du skal nok ikke være redd for noe, bare dra og nyt det! 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 De spilte relativt mye nytt materiale, og utelot noen av de gamle høydepunktene. Idiotiske nok. Rølp? Njæi... Det er en metalkonsert. Sier seg selv at det er mye langt hår, skinnjakker, øl, banging, osv. Men det var ikke akkurat Slayer, for å si det sånn. Må sies at jeg er vant med forholdsvis harde konserter, og for min del virket det som om klientellet her var en del roligere enn hva man ser på f.eks. Maiden, Metallica, Slayer, AC/DC, osv. Du har vel lest det jeg skrev under om konserten generelt, og den var, som skrevet, helt grei. 4 av 6 eller noe i de baner. Men klarer du leve med robotaktige musikere som gjør det de har trent inn og bare det, med 0 publikumskommunikasjon, så kan du nok fort strekke den karakterene til minst 5. Kanskje også 6. For showet, om du liker fyrverkeri, flammekastere og bandmedlemer som surfter på publikum i gummibåt, kommer du til å stortrives. Hehehe... Det høres ut som et bra show i alle fall :-) Hjemme i Norge er det jo ganske stuerent å like Rammstein, her hvor jeg bor rynker alle på nesen når jeg sier at jeg skal på konsert.. Men det gir jeg selvsagt f i! Synd de ikke har bedre interaksjon med publikum - sånn som du beskriver det høres det ut som om sceneshowet er veldig likt de de har på Live aus Berlin DVD'en. Håper bare ikke at de spiller den grusomme Rammstein-meets-TaTu russiskinspirerte sangen fra den nye cd'en.... 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Jeg så ikke noe rølp. Stod langt bak da, så vet ikke hva som skjedde langt der fremme. Nei du skal nok ikke være redd for noe, bare dra og nyt det! Oh yes! Jeg gleder meg som en unge :-) For min del blir det helt sikkert minimalt med rølp, konserten er i et digert stadion og jeg har plass oppe i en av "vingene". Tror kanskje de mest hardcore-rølpefansene har sørget for å få billetter nedi midten - de billettene var veffal gone da jeg kjøpte.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hehehe... Det høres ut som et bra show i alle fall :-) Hjemme i Norge er det jo ganske stuerent å like Rammstein, her hvor jeg bor rynker alle på nesen når jeg sier at jeg skal på konsert.. Men det gir jeg selvsagt f i! Synd de ikke har bedre interaksjon med publikum - sånn som du beskriver det høres det ut som om sceneshowet er veldig likt de de har på Live aus Berlin DVD'en. Håper bare ikke at de spiller den grusomme Rammstein-meets-TaTu russiskinspirerte sangen fra den nye cd'en.... Var det virkelig TaTu!? Jeg syntes det hørtes ut som dem, men tenkte "Næææh... det kan ikke være tilfelle"... Usj. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hehehe... Det høres ut som et bra show i alle fall :-) Hjemme i Norge er det jo ganske stuerent å like Rammstein, her hvor jeg bor rynker alle på nesen når jeg sier at jeg skal på konsert.. Men det gir jeg selvsagt f i! Synd de ikke har bedre interaksjon med publikum - sånn som du beskriver det høres det ut som om sceneshowet er veldig likt de de har på Live aus Berlin DVD'en. Håper bare ikke at de spiller den grusomme Rammstein-meets-TaTu russiskinspirerte sangen fra den nye cd'en.... Jeg har faktisk ikke hørt på deres nye cd, men jeg registrerte i hvert fall en del låter jeg aldri tidligere hadde hørt. Stuerent? Nei, det er fortsatt noen som tror de er nazister. De må jo være det. Tyskere som synger på morsmålet sitt med forholdsvis brutal vokal er jo simpelthen nødt til å være nazister. Ja, konserten minnet faktisk ikke rent lite om Live Aus Berlin, dog var scenen større, annerledes bygd, og det kunne se ut som om alt var mye mer innøvd enn på dvd-en. De overgikk også seg selv ved bruk av pyro. Utrolig at ikke Spektrum brant ned. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Oh yes! Jeg gleder meg som en unge :-) For min del blir det helt sikkert minimalt med rølp, konserten er i et digert stadion og jeg har plass oppe i en av "vingene". Tror kanskje de mest hardcore-rølpefansene har sørget for å få billetter nedi midten - de billettene var veffal gone da jeg kjøpte.. Da er du 100 % safe. Den harde kjernen presser seg så langt foran som mulig. Selv sto jeg også rimelig langt bak denne gangen, og med unntak av ungjenter som stadig vekk gikk forbi, skumpet og sølte øl'en sin, så var det ikke mye rølp å spore. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Da er du 100 % safe. Den harde kjernen presser seg så langt foran som mulig. Selv sto jeg også rimelig langt bak denne gangen, og med unntak av ungjenter som stadig vekk gikk forbi, skumpet og sølte øl'en sin, så var det ikke mye rølp å spore. Men sånn søt rølp kan man jo tildels like ;-) 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Var det virkelig TaTu!? Jeg syntes det hørtes ut som dem, men tenkte "Næææh... det kan ikke være tilfelle"... Usj. Neeii.. tror ikke at det er TaTu, syns bare det ligner (ikke det at jeg vil ha på meg at jeg hører på sånt, men man har da radioen på i blant..) 0 Siter
mAd Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Var det virkelig TaTu!? Jeg syntes det hørtes ut som dem, men tenkte "Næææh... det kan ikke være tilfelle"... Usj. Måtte google på det der for litt siden, hehe, og fant ut at det ikke var dem, men ei eller anna anna russisk jente. Takk gud 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Måtte google på det der for litt siden, hehe, og fant ut at det ikke var dem, men ei eller anna anna russisk jente. Takk gud Skjønt, sangen er jo like enerverende og dårlig selv om det ikke er TaTu...:-) 0 Siter
mAd Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Skjønt, sangen er jo like enerverende og dårlig selv om det ikke er TaTu...:-) DET skal jeg ikke nekte for, nei ;P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.