Carina82 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Etter lang lang utsettelse, måtte jeg bare bite i det sure eplet, og sette meg ned med hjemmeeksamen. Har hatt så mange gode (og mindre gode) unnskyldninger for å utsette det (husarbeid er moro, dere!), men fant ut at jeg måtte tilslutt... Skal levere klokken åtte i morgen tidlig, så var kanskje på tide å begynne. Etter Robinson, og sånn delvis midt i SpiderMan, fikk jeg da endelig begynt, og nå er oppgaven levert! Måtte bare fortelle det, er så fornøyd med meg selv! Syns selv den ble veldig bra, faktisk. Også er det så deilig å være ferdig! Hvis noen har kommentarer på hvor ansvarsløs jeg er osv osv (kjenner dere dol-damer ), så ikke gidd å skriv det engang. Vet at jeg er slapp, det var ikke det som var poenget med innlegget! 0 Siter
ott Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Utrolig hvor interessant ting som støvsuging av gulv eller nyheter på tegnspråk blir når man egentlig burde gjøre skolearbeid. Jeg sitter her og "leser på eksamen" akkurat nå faktisk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Du har vært superflink. Er det ikke en lettelse å være ferdig ) Jeg har også alltid vært slik at jeg har levert i siste øyeblikk så det har jeg god erfaring med. 0 Siter
Line Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Utrolig hvor interessant ting som støvsuging av gulv eller nyheter på tegnspråk blir når man egentlig burde gjøre skolearbeid. Jeg sitter her og "leser på eksamen" akkurat nå faktisk. Hehe... jeg også. Exphil er så utrolig givende! *Stikker og setter på ei ny vaskemaskin* :-p 0 Siter
ott Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hehe... jeg også. Exphil er så utrolig givende! *Stikker og setter på ei ny vaskemaskin* :-p Er det meningen man skal lese før exphil...? Tror jeg bladde så vidt gjennom boka kvelden før, men jeg klarte å stå på et vis likevel. Føles ikke akkurat som det viktigste faget man tar i løpet av utdannelsen 0 Siter
Line Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Er det meningen man skal lese før exphil...? Tror jeg bladde så vidt gjennom boka kvelden før, men jeg klarte å stå på et vis likevel. Føles ikke akkurat som det viktigste faget man tar i løpet av utdannelsen Må nok det. Jeg har omtrent ikke tid til å lese, og føler jeg ikke kan noe om de forskjellige filosofene. Vet vi får en del om Kant, men akkurat nå husker jeg ingenting om ham. Må nok ta meg sammen de to dagene jeg har igjen å lese på... :-/ De andre to fagene får jeg bare ta som de kommer... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Ja det er helt vanvittig hvor mye husarbeid som blir gjort i eksamensmånedene 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Du har min fulle støtte. Jeg vet hvor interessant husarbeid har vært den siste tiden hos meg. Må si at det måtte gjøres, men har vanligvis ikke foretrukket det. Kos deg med lettelsen over å være ferdig. Neste uke blir det min tur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.