Gjest mane Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hei Jeg er sykepleierstudent og er i en skikkelig knipe. Jeg MÅ skrive en refleksjonsnotat til i psykiatri og jeg har ingen anelse hva jeg skal skrive om. Noen tips? Pliis? 0 Siter
Gjest sosionomen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Dette burde du vel ha noen tanker om selv...? Hva med å skrive om alle "svingdørspasientene" - som kommer inn, blir kasta ut altfor tidlig - for bare å komme tilbake igjen etter noen uker eller måneder. Spørsmålet blir: Er de psykiatriske klinikkene gode nok på behandling? Jeg bor i Stavanger og det er den store debatten i avisen her for tiden. Håper dette kunne være til hjelp..? 0 Siter
Gjest mane Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Dette burde du vel ha noen tanker om selv...? Hva med å skrive om alle "svingdørspasientene" - som kommer inn, blir kasta ut altfor tidlig - for bare å komme tilbake igjen etter noen uker eller måneder. Spørsmålet blir: Er de psykiatriske klinikkene gode nok på behandling? Jeg bor i Stavanger og det er den store debatten i avisen her for tiden. Håper dette kunne være til hjelp..? joda, men det står helt stille nå. Vi har skrevet altfor mange hittil og nå er det skrive-stopp. Håpet jeg kunne fått noen tips da :-) 0 Siter
Gjest sosionomen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 joda, men det står helt stille nå. Vi har skrevet altfor mange hittil og nå er det skrive-stopp. Håpet jeg kunne fått noen tips da :-) Du fikk jo et tips nå, da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.