Gjest Makabert Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Ja, er det det? eller? Jeg synes sånne plastiskopererte kjerringer(og menn) får et sånn fryktinngytende likutseende. Sånn skrekkslagent stram og hvit i maska(skvett!). Bare se på eldre rikmannsfruer og kjendisdamer ellers, så kliner de sminke utenpå alt det der... Og enda værre er det at yngre kvinner plastikkoperer seg. Jeg vet ikke om God kveld-Dorthe har plastikkansikt, men jeg synes hun er veldig unaturlig stram i trynet. Er det naturlig? jeg tar kansje feil. Det er mye finere å være naturlig med naturlige rynker og aldringstegn når de begynner å dra på åra 0 Siter
Gjest Fornøyd øyelokkoperert Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Enig, men i noen tilfeller er det nødvendig. Tenker på tunge øyelokk f.eks. Er jo en vanlig plastisk operasjon, men er veldig ubehagelig å gå med de tunge øyelokka. Etter operasjonen fikk jeg et mye mere våkent blikk, likte ansiktet mitt mye bedre da jeg titta i speilet og litt øyeskygge synes igjen også. Nå var det vel ikke akkurat dette du siktet til tenker jeg, men tok det med allikevel. Hver alder har sin sjarm synes jeg, rynkene kan vi få mildere med kremer, men noen skal det være, i voksen alder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.