Gå til innhold

Hyppig hodepine

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg er en jente på 17 år som i ganske mange år har slitt med hodepine. Jeg begynte i høst å gå til kiropraktor og massør for å prøve om det kunne være spennings-hodepine. Dette hjalp en stund, men så fikk jeg allikevel vondt i hodet, og det begynte også å bli ganske dyrt.. Det jeg egentlig lurer på er om dette kan være migrene? Og hvordan bruker man migrenemedisin (er det sånn at man må ta det hver dag, eller er det noe man tar ettersom hvordan hodet er?)..? Jeg har tatt en del paracett og lignende, men har ikke lenger lyst til å bruke det fordi jeg må ta så mye, så ofte og jeg har hørt at det kan skape en avhengighet sånn at du begynner å få hodepine fordi du ikke tar det. Og samtidig kan jeg jo spørre: Er det sant at overdreven bruk av smertestillende som paracett kan svekke imunforsvaret?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167014-hyppig-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...