Gjest skriv dine jule-sms her Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 FU: Hvilke jule-sms har du mottat eller skrevet selv? Skriv dine jule-sms her. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Julen er blitt avlyst og det er din skyld. Du har fortalt julenissen at du har vært snill i år og nå har han daua av latter. Takk skal du ha! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Med fare for å virke gretten: Jeg håper jeg slipper å motta metervis av masseproduserte, svulstige dikt på dårlig rim til jul. En og annen vits er moro. 0 Siter
cecily Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Julesms er kun til for at noen skal tjene penger på det. Og de noen er ikke meg, derfor er jeg motstander av slikt. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Med fare for å virke gretten: Jeg håper jeg slipper å motta metervis av masseproduserte, svulstige dikt på dårlig rim til jul. En og annen vits er moro. Enig med malun. En bra vits kan være bra (men da skal den være bra), men deklarerende, masseproduserte søtsuppegreier kan jeg greie meg uten. Sender det aldri videre, heller, når jeg får sånne. Men jeg sms-er Godt nytt år på nyttårsaften. Egenprodusert sådan 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Enig med malun. En bra vits kan være bra (men da skal den være bra), men deklarerende, masseproduserte søtsuppegreier kan jeg greie meg uten. Sender det aldri videre, heller, når jeg får sånne. Men jeg sms-er Godt nytt år på nyttårsaften. Egenprodusert sådan Ja, nyttårshilsener sender jeg også - og bidrar således med telefonkollapsen hvert årsskifte. ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Med fare for å virke gretten: Jeg håper jeg slipper å motta metervis av masseproduserte, svulstige dikt på dårlig rim til jul. En og annen vits er moro. Da er vi to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.