jonask84 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hei, Jeg har opplevd flere ganger i det siste å miste deler av synet.Det er veldig merkelig, jeg får store lilla prikker midt i øyet. Jeg får også blinde pungter hvor jeg ikke ser noen ting. Jeg aner ikke hva dette kommer av, jeg har ikke gjort noen ting spesiellt i det siste jeg kunne tenke det kom av? 0 Siter
Gjest guffent Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Guffent, gå til legen. Jeg får assosiasjoner til ting som trykker på synsnervene, ikke bra. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg får slike symptomer i forkant av et migreneanfall. Det begynner som en liten uklar prikk, og brer seg uttover synsfeltet til jeg nesten ikke kan se noen ting. I det synsforstyrrelsen forsvinner, så kommer migrenen... Hvis du får hodepine etterfulgt av dine symptomer kan det jo hende at du har migrene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.