Gå til innhold

Vektreduksjon

badabom

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om det er noen der ute som kan hjelpe meg med en sak. Jeg er 23 år, 187cm og ca 95 kilo. Saken er at jeg gjerne skulle gått ned i vekt, da jeg ikke føler meg vel slik jeg er nå. Ikke noen slanking jeg er ute etter. Jeg trener ganske ofte, men synes bare å øke vekten av det. Spiser heller ikke unormalt mye. et måltid pr dag+frokost. Skulle veldig gjerne ha kommet ned på ca 80- 85 kilo. Noen tips? Har hørt at det finnes sånne shaker for å gå ned i vekt men vet ikke helt om dette er veien å gå... trener mye situps og er fornøyd med kroppen sånn sett. Bare uvel med tyngden min. Noen som har et fornuftig råd? Tar dette veldig med ro, men vil gjerne ha litt hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser du kun ETT måltid per dag pluss frokost?

I tilfelle kan du prøve å spise oftere, mye oftere. Ikke store måltider hver gang, men det er viktig å spise ofte. Da skal du se du begynner å tape vekt.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Blacky1365380153

For det første så spiser du for FÅ måltider. Du skal ha minst 4-5 måltider hver dag. Helst spise hver 3 time. Klarer du å spise sunne passe store måltider så ofte og trener noen ganger pr uke så vil du gå ned i vekt. Når du spiser så sjelden stopper forbrenningen din opp og du legger på deg. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest pippi strømpe

Enig med de andre. Men gå deg en tur, det anbefales 30min per dag. men du trenger jo ikke gå hver dag. Ta 60minutt på en dag, da har du jo tatt for to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske soleklart hva problemet dit er, du spiser ALT for sjeldent, og dermed stopper forbrenningen helt opp.

Spis små måltider oftere (gjerne hver tredje time). Kutt ut mye brødmat og spis heller egg, kylling, fisk, grønnsaker, frukt og andre magre ting. Drikk heller ikke brus, men lettbrus er greit.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...