Gå til innhold

Bare en filleting men...

Gjest føler meg skitten!

Anbefalte innlegg

Gjest føler meg skitten!

Dette er kanskje bare en liten filleting i forhold til ting andre opplever, men dette er ille nok for meg.

Var på julebord i helgen med jobben. Helt ut av det blå kysser sjefen min meg på munnen!! ÆSJ! For det første har jeg samboer og er lykkelig, og han har kjæreste. For det andre så frastøter han meg som mann! Jeg grøsser bare jeg tenker på det. Føler meg så utrolig SKITTEN!! Kan fortsatt føle de ekle leppene...

Prøvde å skrubbe munnen og leppene mine i dusjen i dag, men følelsen forsvinner ikke!!

Huff... Vil ikke at disse tankene skal forfølge meg!! Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Prøve å slutte og tenke på det eller hva??

Problemet er også at jeg må se han hver dag...

:-( Føler bare vemmelse!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167090-bare-en-filleting-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Håper at alt er vel med deg!

Dyttet du han vekk?

Hvordan reagerte han?

Har han vært ekkel mot deg senere?

Han er sjefen din når det gjelder arbeid, men han har ingen rett til dette. Æsj...

Har du snakket med kjæresten din? Det ville jeg gjort. Greit å ha fortalt det så det ikke blir noen missforståelser om han hører om det. Kanskje han burde vite det så han vet hvordan han skal forholde seg til sjefen din?

Hvor gammel er du?

Hvor gammel er sjefen din?

Har du mye kontakt med han på jobben? Hva jobber du med? Noen sjefer over han?

Ikke tenk at noen er voldatt og at du derfor ikke kan føle dette ekkelt. Vi kan ha det vondt selv om barn sulter i afrika.....

Håper at alt går bra med deg

klem fra vegetar

Klem fra Vegetar

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...