Gjest josefine 1 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Tenkte vi skulle kjøpe PlayStation til jul, men det er kul umulig å få tak i ...... vet du om en butikk som har denne varen (Hedemark, Oslo-området, Buskerud og Telemark) ? 0 Siter
pOOntanG Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Prøv ELKJØP og Kelkoo sine sider på nettet der kan du søke etter varen i ulike butikker. Eller ring EGMONT som distribuerer. Har ingen tlf desverre.. Lykke til! 0 Siter
Excelsion Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det er tomt på vestlandet også. Blir nok enten ingen eller en GameCube på ungene i år, da både PS2 & Xbox begynner å bli umulig å oppdrive. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ganske sikker på at Elkjøp Stormarked på Hamar har! Tror jeg gikk forbi en der på mandag. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Uansett så vet jeg at de har x-boks der. Den kosta 1199 tror jeg. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ring OBS-butikken på Buskerud Storsenter. De annonserte nå med PS2 (nye) med 3 spill til 1999,- om jeg ikke så helt feil (Begrenset antall). Du finner sikkert tlf.nr. på www.buskerudstorsenter.no 0 Siter
stromme Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kjøpte siste de hadde på ideel i Sarpsborg ;o)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.