Gjest Slankern Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei, Jeg har slanket meg i et år nå og har gått ned ganske mye. Da spiste jeg 1100-1200 kalorier. I høst sluttet jeg å gå ned i vekt selv om jeg spiste det samme som før og trente like mye. Jeg vet at det er normalt når man slanker seg. Jeg valgte å ikke gå ytterligere ned i kaloriinntak for jeg vet at jeg spiste så lite som jeg kunne gjøre og at noe mindre ville bare forverre det. Derfor øket jeg kaloriinntaket i stedet og nå har jeg spist 1600-1700 kalorier i et par måneder og vekten står stille. Dette betyr vel at jeg har øket forbrenningen min? Jeg ønsker fortsatt å gå ned 5-10 kg til. Når kan jeg gå ned i kaloriinntak igjen? Vil jeg gå ned i vekt igjen når jeg begynner å gå ned i kaloriinntak nå eller bør jeg gå helt opp i 2000 kalorier før jeg reduserer igjen? Hvor lenge bør jeg spise normalt før jeg kan gå over til slankediett igjen? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.