Gå til innhold

Kan vi opprette en klagemur her på DOL?


Gjest Har så lyst til å klage

Anbefalte innlegg

Gjest Har så lyst til å klage

Et sted hvor vi kan klage i vildens sky. og få ut all gørra vi bærer på uten å få "konstruktive tilbakemeldinger". Har en del instanser jeg gjerne skulle klaget litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    8

  • fei1365380229

    7

  • fyrlykt

    6

  • cecily

    5

Klager herved på all hundemøkk som tankeløse hundeeiere ikke gidder å plukke opp etter dyra sine.

*knurr*

Da vil jeg klage på telefonstemmen som før i dag så søtt og vennlig anslo min ventetid i køen til mellom 15 og 20 minutter. Du løy!!!Det tok 35!*Argh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest har så lyst til å klage

hvorfor skal bussen være stappfull kl 10 om morningen. Hvorfor f.. kan de ikke sende busser. Måtte stå nå igjen. og jeg som hadde menssmerter ARG!!!

Vil ha tilbake t-banen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse førjulstider vil jeg gjerne klage litt på alle de andre i trafikken, på trange parkeringshus og -plasser, og på bakerier og kjappe, små kafeer som selger dårlig kaffe og ubrukelige wienerbrød og store bløtkaker for travle og sultne handlende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal bussen være stappfull kl 10 om morningen. Hvorfor f.. kan de ikke sende busser. Måtte stå nå igjen. og jeg som hadde menssmerter ARG!!!

Vil ha tilbake t-banen min.

Og når vi først er inne på busser: Hvorfor i %¤#%

må man ha varmeapparatene på full pine hele vinterhalvåret?

Så står man der med vinterjakke, skjerf, vanter, lue og ullgenser og svetter seg til en aggresjon hinsides menneskelig fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har så lyst til å klage

I disse førjulstider vil jeg gjerne klage litt på alle de andre i trafikken, på trange parkeringshus og -plasser, og på bakerier og kjappe, små kafeer som selger dårlig kaffe og ubrukelige wienerbrød og store bløtkaker for travle og sultne handlende.

Må samtidig sende en klage til de som ikke kjøper billett før de går ombord på bussen. De lager så stor kø. og bussen blir forsinket. Og ikke betal med 500 lapper. TENK LITT DA

ARG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse førjulstider vil jeg gjerne klage litt på alle de andre i trafikken, på trange parkeringshus og -plasser, og på bakerier og kjappe, små kafeer som selger dårlig kaffe og ubrukelige wienerbrød og store bløtkaker for travle og sultne handlende.

det er ingenting som heter for store bloetekaker! ingenting! hoerer du!

alt det andre er jeg selvsagt enig i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ alle butikker spille gyselig julemusikk på full pinne hele helvetes dagen???

Og mens jeg er i gang (kjenner jeg hisser meg skikkelig opp her nå!) HVORFOR må det være så mange kalorier i marsipan???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da klager jeg på alle telefonselgerne, det ringer minst 2 ganger om dagen enda vi har reservert oss. Det verste er de som setter på sånn automatiske greier så hver gang jeg tar telefonen så er det ingen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens jeg er i gang (kjenner jeg hisser meg skikkelig opp her nå!) HVORFOR må det være så mange kalorier i marsipan???

118 kcal var det i en liten hvalmarsipan dekket med sjokolade. Dette er ren svindel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paodsijg

Jeg sendt eda en klage tidligere i kveld? Gjorde jeg ikke? Finner det ikke nå...

Uansett: Hundeskitt er noe skitt! Og hundeeiere som ikke plukker opp skiten. Og løse hunder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

118 kcal var det i en liten hvalmarsipan dekket med sjokolade. Dette er ren svindel :o)

Vi må jo være litt dum som finner oss i det? Egentlig så mistenker jeg at marsipanen er tilsatt et eller annet stoff som gjør oss bevisstløs i gjerningsøyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må jo være litt dum som finner oss i det? Egentlig så mistenker jeg at marsipanen er tilsatt et eller annet stoff som gjør oss bevisstløs i gjerningsøyeblikket.

fortrenging mine venner. FORTRENGING ER CLUET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ufattelig lei av å rote bort pennen min i eksamenslesingen.

Eksempel:

Jeg driver og leser og skriver notater, plutselig ringer telefonen og merkelig nok tar jeg med meg pennen min. Skravler litt, legger igjen pennen ved siden av telefonen, går å setter meg igjen, og finner ikke pennen min, bruker da lang tid på å lete under den haugen med ark jeg har liggende på pulten, leter under bordet, og klør meg i hodet. Så blir jeg skikkelig irritert, og anklager samboer for å ha tatt pennen min, det er nemlig ingen annen logisk forklaring. Han nekter, jeg sier jeg ikke har tid til sånt tull og finner meg en ny penn. Litt senere ringer telefonen igjen, samboer svarer, og finner den forsvunnede pennen, det hele ender meg at jeg MÅ si unnskyld, noe han selvsagt gosser seg veldig over, og jeg får høre om det resten av kvelden

Dag 2

Jeg sitter å leser, blir sulten, og går på kjøkkenet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...