Gå til innhold

Kan vi opprette en klagemur her på DOL?


Gjest Har så lyst til å klage

Anbefalte innlegg

Kan han fyren som sitter og spiller trekkspill på den t-banestasjonen jeg bruker hver dag, være så snill å PAKKE SAKENE SINE OG ALDRI KOMME TILBAKE IGJEN???????

Kan de som bruker kontorlokalene våre i helgene drite i å stikke av med hullemaskina mi hver gang? (Må opprette egen budsjettpost for hullemaskiner neste år)

Kan naboungene mine snart bli lei av å spille i korps?

Kan noen forklare mine kolleger at det er mulig å gjennomføre et møte på en halvtime når det er satt av en halvtime?

Kan noen vennligst sørge for at døgnet utvides til 34 timer den neste uka?

Kan noen forklare datra mi at kl 5.30 er et ukristelig tidspunkt å våkne om morran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    8

  • fei1365380229

    7

  • fyrlykt

    6

  • cecily

    5

Kan han fyren som sitter og spiller trekkspill på den t-banestasjonen jeg bruker hver dag, være så snill å PAKKE SAKENE SINE OG ALDRI KOMME TILBAKE IGJEN???????

Kan de som bruker kontorlokalene våre i helgene drite i å stikke av med hullemaskina mi hver gang? (Må opprette egen budsjettpost for hullemaskiner neste år)

Kan naboungene mine snart bli lei av å spille i korps?

Kan noen forklare mine kolleger at det er mulig å gjennomføre et møte på en halvtime når det er satt av en halvtime?

Kan noen vennligst sørge for at døgnet utvides til 34 timer den neste uka?

Kan noen forklare datra mi at kl 5.30 er et ukristelig tidspunkt å våkne om morran?

Noen blir aldri fornøyde. Du får jo bare flere timer i døgnet (på en måte) og mer utav dagen når du står opp kl. 0530 :-))

Dette er første høsten siden 1998 at jeg ikke blir vekket ca. kl. 0630 hver fridagsmorgen *strør salt i såret *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir aldri fornøyde. Du får jo bare flere timer i døgnet (på en måte) og mer utav dagen når du står opp kl. 0530 :-))

Dette er første høsten siden 1998 at jeg ikke blir vekket ca. kl. 0630 hver fridagsmorgen *strør salt i såret *

Kan du ikke strø litt mer salt i såret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen står bare på en av oss, men det har jo virket reserveringen altså.

Det er strøm, telefon, markedsundersøkelser (skal egentlig selge noe) og en hel haug med veldedighet som ringer. Må man reservere seg særskildt mot veldedighet? Når jeg sa jeg hadde reservert meg mot salg så sa damen nemlig; mot veldedighet også?

Selv om Telefonen står kun på en av dere, så tror jeg allikevel jeg ville registrert den som telefonen ikke står på også (det skader jo ikke å registrere begge).

Når du registrerer deg så reserverer du deg mot alle telefonselgere. Les mer, og registrer deg her: http://tinyurl.com/5c823

Men neste gang noen telefonselgere ringer til deg så sier du bare "Et øyeblikk" og legger telefonrøret bort. Så kan de bare sitte der og vente :-) - Dette gjør jo også at de taper penger (for tellerskrittene de sitter der og venter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke strø litt mer salt i såret?

Tja. Slik julen ligger i år, er det rett tilbake til full 5-dagers uke etter ferien, f.eks. Men det gjelder jo både deg og meg.

Vedr. korpsspilling så vet jeg at det omtrent er _forbudt_ å slutte når man har nådd et visst nivå. Alle skolekorps er veldig avhengige av at de store fortsetter så lenge som mulig. Noen av dem blir lei, men må fortsette likevel. Da blir ofte øvingen enda mer begredelig å høre på.

Den satt kanskje? Jeg håper å slippe å være korpsmamma, men guttungen truer stadig med at han skal spille der når han begynner på skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Slik julen ligger i år, er det rett tilbake til full 5-dagers uke etter ferien, f.eks. Men det gjelder jo både deg og meg.

Vedr. korpsspilling så vet jeg at det omtrent er _forbudt_ å slutte når man har nådd et visst nivå. Alle skolekorps er veldig avhengige av at de store fortsetter så lenge som mulig. Noen av dem blir lei, men må fortsette likevel. Da blir ofte øvingen enda mer begredelig å høre på.

Den satt kanskje? Jeg håper å slippe å være korpsmamma, men guttungen truer stadig med at han skal spille der når han begynner på skolen...

La meg bare gjøre en ting helt klart: Mine naboer har ikke nådd det aktuelle nivået. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Hvorfor kan ikke arkitekter forstå at de må bygge dobbelt så mange dametoaletter som herretoaletter!? Jeg er lei av å stå i kø og se lengselsfult over på herretoalettet. Hvorfor kan man ikke bygge etter behov?

Hvis alle som bor i byen kan skuffe ut sin egen bil når det snør, så hadde vi alle sammen sluppet å kave runt i løssnø-helvete når vi skal parkere. Hvis alle bare skuffer EN (1) plass, hver gang det snør, så er vi kvitt problemet!

Og mens jeg er i farta:Hvorfor i helvete er det ingen som stopper det russiske ompa-orkesteret som står utenfor Operaen og Det Norske Teater og lydforurenser!!? Når man har vært på konsert og kommer salig ut med vellyd ennå klingende i ørene, så er det utrolig ødeleggende å få ørene blåst fulle av stygg ompamusikk! Grrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lissom litt feil å ta ei stor bløtkake under armen og jafse seg mellom julehandel-kort-klikkene. Synes nå jeg, da.

Menmen, vi er alle forskjellige (Dol-skribentenes favorittuttrykk).

:)

hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det blåse så inn i helvete nå som jeg ikke har mat i kjøleskapet. Kommer til å blåse bort på veien til butikken.

Og hvorfor finnes det støv? Jeg er ikke noe tilhenger av husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det blåse så inn i helvete nå som jeg ikke har mat i kjøleskapet. Kommer til å blåse bort på veien til butikken.

Og hvorfor finnes det støv? Jeg er ikke noe tilhenger av husarbeid.

Ja huff her jeg bor blåser det helt sinnsykt. Måtte på butikken idag fordi jeg hadde null mat i huset og var sulten, og det nyttet ikke en gang å gå med paraply, den ble ødelagt på veien. Tror jeg holder meg inne resten av dagen jeg :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det blåse så inn i helvete nå som jeg ikke har mat i kjøleskapet. Kommer til å blåse bort på veien til butikken.

Og hvorfor finnes det støv? Jeg er ikke noe tilhenger av husarbeid.

Og hvorfor har jeg bare ekle fiskekaker i kjøleskapet som jeg må ha til middag

og hvorfor kan man ikke finne opp en slankekur som går på hvalmarsipan med sjokoladeovertrekk *nam* har i skapet, men har ikke lov...... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han fyren som sitter og spiller trekkspill på den t-banestasjonen jeg bruker hver dag, være så snill å PAKKE SAKENE SINE OG ALDRI KOMME TILBAKE IGJEN???????

Kan de som bruker kontorlokalene våre i helgene drite i å stikke av med hullemaskina mi hver gang? (Må opprette egen budsjettpost for hullemaskiner neste år)

Kan naboungene mine snart bli lei av å spille i korps?

Kan noen forklare mine kolleger at det er mulig å gjennomføre et møte på en halvtime når det er satt av en halvtime?

Kan noen vennligst sørge for at døgnet utvides til 34 timer den neste uka?

Kan noen forklare datra mi at kl 5.30 er et ukristelig tidspunkt å våkne om morran?

lol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor har jeg bare ekle fiskekaker i kjøleskapet som jeg må ha til middag

og hvorfor kan man ikke finne opp en slankekur som går på hvalmarsipan med sjokoladeovertrekk *nam* har i skapet, men har ikke lov...... :o(

Du går faktisk ned i vekt om du kun spiser sjokolade/marsipan. Om kroppen har godt av det er en helt annen diskusjon, ned i vekt går du i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du går faktisk ned i vekt om du kun spiser sjokolade/marsipan. Om kroppen har godt av det er en helt annen diskusjon, ned i vekt går du i hvertfall.

Går man ned i vekt av å bare spise skokolade? hmm den var ny :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man ned i vekt av å bare spise skokolade? hmm den var ny :0)

Da må du spise sjokolade og kun sjokolade. Ikke en bitteliten brødskive, om den da ikke er laget av sjokolade da..

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går faktisk ned i vekt om du kun spiser sjokolade/marsipan. Om kroppen har godt av det er en helt annen diskusjon, ned i vekt går du i hvertfall.

Nei tror ikke jeg gjør det, og har ikke tenkt å prøve heller :o).

I en marsipanhval er det 118 kcal, dvs. at for å holde meg på vekten jeg har nå kan jeg spise ca. 12 om dagen, og det hadde jeg fett klart :o).

Kan ikke du prøve for meg og så kan jeg se om jeg går for den slankekuren etterhvert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du spise sjokolade og kun sjokolade. Ikke en bitteliten brødskive, om den da ikke er laget av sjokolade da..

c",)

oi det hørtes jo ut so en behagelig diett, nam!! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi det hørtes jo ut so en behagelig diett, nam!! :0)

Nam nam sjokoladeskive med sjokoladepålegg og sjokoladedrikk til. Halv kilo marsipan til dessert. Jeg tror ikke jeg ville blitt kvalm engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam sjokoladeskive med sjokoladepålegg og sjokoladedrikk til. Halv kilo marsipan til dessert. Jeg tror ikke jeg ville blitt kvalm engang!

hehe mmm det hørtes ut som en sinnsykt deilig diett. Også for å holde forbenningen oppe må det spises skjokolade flere ganger om dagen, argo cirka 5 måltider med skjokolade om dagen, ypperlig! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater de som er redde for hunder! *hrmf*

Nå skrev ikke jeg om jeg var redd hunder da.

Men når du først nevner det: Hvorfor kan ikke hundeeiere ta hensyn til disse som er redde? Jeg kjenner mange barn som har angst for hunder, og kvir seg for å beøske andre barn i nabolaget fordi de har hatt negative opplevelser med hunder.

Det nytter ikke å fortelle barn som er redde hunder at de FLESTE hunder ikke er farlige.

Men kom ikke og fortell meg at hundeskitt er plagsomt!! Har du sett deg rundt? Har du hatt barn som absolutt vil leke i veikanten, og har fulle dressen full i hundeavføring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...