Gå til innhold

Gjort det igjen=(

Anbefalte innlegg

Ja så har jeg atter en gang klart å skremme/jage bort en flott gutt.... med en gang jeg begynner å føle at vi kommer litt for nærme hverandre... rømmer jeg... har bare lyst til og grave meg ned og aldri komme til overflaten igjen... er jo totalt håpløs, tror alle gutter er lik hverandre og klarer ikke stole på noen... hadde møte med læreren min idag ang. en praksis jeg er i, hun er veldig irritert på meg for at jeg ikke klarer å se henne i øynene når jeg snakker med henne... jeg klarer ikke se andre mennesker i øynene.. blir fysisk dårlig og krymper meg... det blir ikke bedre av at hun hakker på meg og kaller meg uinteressert.. hva skal jeg gjøre? jeg er rett og slett redd andres blikk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167834-gjort-det-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hva jeg kan si.. skulle ønske verden ikke var så lite forståelsesfull. læreren din har ingen rett til å kalle deg uinteressert. en god lærer bør heller spørre hvorfor du ikke tør "face" henne/han.

ang gutter... åh, hvor jeg kjenner meg igjen. det har jeg gjort hele livet! med en gang de kommer litt for lang innpå da trekker jeg meg bort. helt til en dag da jeg møtte en litt anderledes og mer modig gutt. han nektet meg å trekke seg unna for han så at det måtte være noe mer der. han konfronterte meg med det. etter mye slit (stakkars... han måtte virkelig kjempe for å vinne min tillitt) klarte han det. nå har vi vært sammen i 2 år.

så fortvil ikke. en vakker dag hender det. kanskje til og med en helt vanlig dag!

tenker på deg.

klem, om du vil ha, fra reana/agapetos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167834-gjort-det-igjen/#findComment-1096328
Del på andre sider

vet ikke hva jeg kan si.. skulle ønske verden ikke var så lite forståelsesfull. læreren din har ingen rett til å kalle deg uinteressert. en god lærer bør heller spørre hvorfor du ikke tør "face" henne/han.

ang gutter... åh, hvor jeg kjenner meg igjen. det har jeg gjort hele livet! med en gang de kommer litt for lang innpå da trekker jeg meg bort. helt til en dag da jeg møtte en litt anderledes og mer modig gutt. han nektet meg å trekke seg unna for han så at det måtte være noe mer der. han konfronterte meg med det. etter mye slit (stakkars... han måtte virkelig kjempe for å vinne min tillitt) klarte han det. nå har vi vært sammen i 2 år.

så fortvil ikke. en vakker dag hender det. kanskje til og med en helt vanlig dag!

tenker på deg.

klem, om du vil ha, fra reana/agapetos

Tusen takk reana!!!

godt å hør, bare det at jeg begynner nesten å bli "desperat" hvis du skjønner.... er 21 år og har enda ikke hatt en ordentli kjæreste... savner det faktisk, og hver gang jeg tror det går bedre så blir det bare verre og verre... blir mer og mer redd for hver gang jeg skyver noen bort... tenker mer og mer på det som en gang skjedde og da knyter det seg helt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167834-gjort-det-igjen/#findComment-1096579
Del på andre sider

Tusen takk reana!!!

godt å hør, bare det at jeg begynner nesten å bli "desperat" hvis du skjønner.... er 21 år og har enda ikke hatt en ordentli kjæreste... savner det faktisk, og hver gang jeg tror det går bedre så blir det bare verre og verre... blir mer og mer redd for hver gang jeg skyver noen bort... tenker mer og mer på det som en gang skjedde og da knyter det seg helt....

bare hyggelig! :)

jeg var ca like gammel som deg da jeg møtte min kjæreste og han var min første virkelige kjæreste.

21 år? da har du GOD tid!

husk: en vakker dag, eller kanskje en helt vanlig dag...! :)

klem, om du vil ha, fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167834-gjort-det-igjen/#findComment-1096959
Del på andre sider

bare hyggelig! :)

jeg var ca like gammel som deg da jeg møtte min kjæreste og han var min første virkelige kjæreste.

21 år? da har du GOD tid!

husk: en vakker dag, eller kanskje en helt vanlig dag...! :)

klem, om du vil ha, fra meg.

ja jeg vet jo det.... jeg er ung... men alle mine venner er enten gravide eller så er de på tur til og gifte seg.... IKKE det at jeg har lyst til og gjøre noe av det enda, det er bare så irriterende å sitte midt oppi å høre, "når skal du få deg mann?" skjønner....

men det er godt å høre at du har funnet en flott mann da=)

klem er alltid velkommen, sender en i retur;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167834-gjort-det-igjen/#findComment-1097095
Del på andre sider

• 2 uker senere...

vil bare si at en lærer ikke skal forlange at du skal se folk i øynene. Det er for noen mennesker rett og slett vondt og se andre i øynene. Kan jeg spørre om det altid har vært slik for deg eller om det er en reaksjon som følge av en traumatisk opplevelse.

Når det gjelder vennene dine så er de ganske umodne om de til stadighet maser på deg om når du skal få deg en mann. Like umodne som jeg synes folk er når de til stadighet maser på etablerte par om når de har tenkt å få barn, er det ikke på tide snart og lignende fraser. Alle voksne folk vet at ikke alle kan få barn. (bare en liten avsporing til den egentlige debatten)

Ønsker deg en riktig god jul.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167834-gjort-det-igjen/#findComment-1103420
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...