Selvmord= menneskerett??
-
Vi foreslår også
Siste tråder i samme kategori
-
Jeg kjenner meg litt "unormal" når jeg tenker at jeg vil at psykologen skal være slem mot meg
1 2AnonymBruker,
- 21 svar
- 211 visninger
-
- 9 svar
- 84 visninger
-
Følsomt tema...dere som har blitt utsatt for overgrep/seksuelle overgrep som barn/ungdom
AnonymBruker,
- 3 svar
- 83 visninger
-
- 5 svar
- 119 visninger
-
- 2 svar
- 52 visninger
-




Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.