kallema Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei. Korsbåndet mitt ble avrevet for 3 mnd siden. Jeg er aktiv innen idrett, spesielt fotball, der jeg vertfall trener 3 ganger i uken, ofte blir det annen trening utenom også. Jeg fikk beskjed for 1 mnd siden at jeg ikke skulle operere, jeg kunne fint klare meg uten så legen. Det jeg lurer på er om det er andre som har fått den beskjeden? Jeg synes at alle som har fått avrevet korsbånd blir operert så lenge de er unge og aktive. Og er det noen som ikke har blitt operert som har klart seg bra, har ikke hatt noe vondt og de har vært aktive??? Jente 20 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det totalruptur det er snakk om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallema Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Er det totalruptur det er snakk om? Jeg er litt usikker på hva totalruptur betyr...Men slik jeg har blitt fortalt så er korsbådet helt avrevet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.