Gå til innhold

Sliter fotballsko

fnutt

Anbefalte innlegg

Jeg trener fotball 2 ganger i uken (1,5t hver gang). Fotballskoene jeg har nå har jeg hatt 1 år og nå synes jeg de er svært slitt INNI. Selve sålen er blitt svært "hullete". For eksempel er det liksom et stort hull der stortåen er. Det virker som at høyre skoen er mest belastet. For 2-3 uker siden la jeg inn ekstra såler (200,- for 2 stk) for å rette litt på hullene. Sålene var "gummiaktig" og skulle også være bra på hardt underlag. De fungerte greit 2-3 uker, men nå begynner de også å bli litt slitt innerst i skoen. Det virker som at jeg bruke høyre stortå ganske aktivt ;) siden jeg sliter litt ekstra på sålen i det området. Det jeg lurer på er om det er "normalt" å slite slik på skoene. Hvor lenge kan jeg forvente at fotballskoene bør holde slik jeg trener? Det finnes sikkert bedre og dyrere fotballsko. Jeg har noen "vanlige" Adidas sko som jeg tror ikke kostet mere enn ca. 700,-. Ville det lønnet seg for meg å kjøpe dyrere sko? Jeg vet jo at det er viktig med bra sko for å ta vare på føttene så jeg er villig til å kjøpe dyrere sko. Håper dere kan dele deres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...