Zane1365380780 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei. Lurte paa om jeg lovelig kan dra til Sverige aa kjope med meg fritt vitaminer,mineraler,fettsyrer og aminosyrer til Norge og eget forbruk i 3 mnd ? Er vel slik at vitamin innholdet er attskillig hoyere enn det som er tillatt i norske kosttilskudd produkter?Alt for lite innhold til mitt bruk iallefall. Og 3 mnd forbruk er ganske mye for meg da jeg prover aa bruke disse naeringstoffene til sykdoms behandling.Orthomolykaer medisin. Sliter foroverig med kroniske nerveproblemer, angst og depresjon.Uforklarelige symptom eller genetisk blir vel mer rett a si. Vaert i USA paa egenhand og ser paa dette som siste hap om aa bli bedre. Styrer med alt dette pa egenhand i tillegg til aa vaere syk. Saa setter stor pris paa raad,svar og opplysninger. PS, soknad om import fra USA er uaktuelt pga div.grunner.Ogsa mye pga masse styr og papirarbeid.. Lettere aa reise til feks Svinesund da,selv om jeg bor ca i Midt Norge. V.h 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har dessverre ikke svar på det du spør om. Men tviler på at det er fritt fram, så lenge ting ikke er i samsvar med hva som er tillatt solgt i Norge. Men hvorfor reise helt til fx Svinesund om man bor i Midt-Norge? Det må da være andre grense-byer nærmere Midt-Norge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ja, du kan fritt reise til andre land og ta med deg kosttilskudd, lovlig solgt der, til eget bruk. Jeg er litt usikker på om du kan ta med for 3 eller 6 mnd. Sjekk på forhånd hvilke merker som har best kvalitet. Der, som her, finnes det billige og dårlige produkter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.