Gå til innhold

Hvorfor får jeg andres svar?


Gjest alive&kicking

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking

Etter å ha fått litt "pepper" for noe som tydelig er ment for deMona, og en rekke formeninger om at jeg er deMona; spør jeg rett og slett om det er mulig at jeg får svarinnlegg på "svar til meg" som er ment for andre? Jeg har benyttet kun alive and kicking som nick under "hvem eier bilen", men får likevel andres svar.

Jeg begynner å bli lei av påstander om at jeg er deMona, da dette ikke er tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alive&kicking

Mulig du skal se at favn har skrevet både MELLOM deg og OVER deg - det var det OVER deg vi mente :)

Så "hvor mange nick skriver du under i dag" var ikke ment til meg? Det var i alle fall den jeg fikk på min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "hvor mange nick skriver du under i dag" var ikke ment til meg? Det var i alle fall den jeg fikk på min side.

jo, den var til deg, men du svarte jo på den over der igjen som IKKE var til deg - som om du var fornærmet....se selv så skjønner du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

jo, den var til deg, men du svarte jo på den over der igjen som IKKE var til deg - som om du var fornærmet....se selv så skjønner du! :)

ja men det var det som var poenget mitt. Jeg har kun benyttet et nick og så får jeg spørsmål om "hvor mange nick skriver du under".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

jo, den var til deg, men du svarte jo på den over der igjen som IKKE var til deg - som om du var fornærmet....se selv så skjønner du! :)

Jeg fikk to meldinger inn på min side. Den ene var "hvor mange nick skriver du under" og den andre var "er du av denne verden" eller noe sånt. Siden disse kom på min side, så tror jeg jo at det er ymtet på meg. Er det så rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja men det var det som var poenget mitt. Jeg har kun benyttet et nick og så får jeg spørsmål om "hvor mange nick skriver du under".

jeg vet hvorfor hun sa det - (gud jeg er lei...hehe)

Favn svarer hun andre - og så svarer du favn SOM OM det var deg hun svarte.....og SÅ svarte favn deg og spurte hvor mange nick du har.

Hun kunne like godt sagt;

"var'e deg jeg snakka til kanskje?" :)

Les nå tråden da . - og slipp saken! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to meldinger inn på min side. Den ene var "hvor mange nick skriver du under" og den andre var "er du av denne verden" eller noe sånt. Siden disse kom på min side, så tror jeg jo at det er ymtet på meg. Er det så rart?

du må se hele TRÅDEN BRETTA UT! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

jeg vet hvorfor hun sa det - (gud jeg er lei...hehe)

Favn svarer hun andre - og så svarer du favn SOM OM det var deg hun svarte.....og SÅ svarte favn deg og spurte hvor mange nick du har.

Hun kunne like godt sagt;

"var'e deg jeg snakka til kanskje?" :)

Les nå tråden da . - og slipp saken! hehe

ja jeg slipper herved saken, men synes bare det var rart at jeg fikk disse innleggene som ikke var ment for meg på MIN side......see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg slipper herved saken, men synes bare det var rart at jeg fikk disse innleggene som ikke var ment for meg på MIN side......see?

følg med nå:

her er hele tråden:

http://forum.doktoronline.no/forum/6/1383.ipg?view=thread&thread=2384436

i den øverste sier deMona:

"Hei

Er det noen som vet hvordan man kan finne ut hvem som eier en bil ved registreringsnummeret?

Det er en bil som står på MIN plass, som har stått der i 2 uker nå. Det er sånn passe irriterende.

Har prøvd å søke etter en slik tjeneste, men finner ikke noe.

Noen som vet? Selvsagt er det noe jeg vil gjøre nå, så det må være en automatisk tjeneste..

- deMona

SÅ svarer FAVN det svaret som IKKE var til deg, og som jeg nekter for at du fikk på din side:

"Er du virkelig av denne verden? Det finnes gode og effektive metoder for å fjerne biler som okkuperer andres parkeringsplasser.

- favn

"

Da svarer DU;

"Hva har det med saken å gjøre om jeg er av denne verden? Det var ikke det hun/han spurte om.

Det ble spurt om råd og jeg ga et som har virka effektivt på meg. "

og så svarer FAVN det du må ha fått i din side:

"Hvor mange nick skriver du under i denne tråden?

- favn "

***********************

Bare gå og se på "Svar til meg" - og åpne de første fra favn - jeg garantere, det er IKKE det hvor hun skrev "er du virkelig av denne veerden....etc.

****************

Anstreng deg litt nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

følg med nå:

her er hele tråden:

http://forum.doktoronline.no/forum/6/1383.ipg?view=thread&thread=2384436

i den øverste sier deMona:

"Hei

Er det noen som vet hvordan man kan finne ut hvem som eier en bil ved registreringsnummeret?

Det er en bil som står på MIN plass, som har stått der i 2 uker nå. Det er sånn passe irriterende.

Har prøvd å søke etter en slik tjeneste, men finner ikke noe.

Noen som vet? Selvsagt er det noe jeg vil gjøre nå, så det må være en automatisk tjeneste..

- deMona

SÅ svarer FAVN det svaret som IKKE var til deg, og som jeg nekter for at du fikk på din side:

"Er du virkelig av denne verden? Det finnes gode og effektive metoder for å fjerne biler som okkuperer andres parkeringsplasser.

- favn

"

Da svarer DU;

"Hva har det med saken å gjøre om jeg er av denne verden? Det var ikke det hun/han spurte om.

Det ble spurt om råd og jeg ga et som har virka effektivt på meg. "

og så svarer FAVN det du må ha fått i din side:

"Hvor mange nick skriver du under i denne tråden?

- favn "

***********************

Bare gå og se på "Svar til meg" - og åpne de første fra favn - jeg garantere, det er IKKE det hvor hun skrev "er du virkelig av denne veerden....etc.

****************

Anstreng deg litt nå! :)

He he. Det var ikke poenget mitt. Det ble sagt at jeg kun fikk de svarene som var til meg på MIN side, og jeg fikk de svarene jeg har sagt tidligere og fikk da beskjed om at hvis jeg fikk de svarene på MIN side så var jeg DeMona...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done that.

Vet du hva jeg tror har skjedd? at du har trykket på "100 nyeste" og trodde du var på "Svar til meg" - det har jeg gjort - hissa meg opp og greier og så var det ikke til meg!

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alive&kicking

Vet du hva jeg tror har skjedd? at du har trykket på "100 nyeste" og trodde du var på "Svar til meg" - det har jeg gjort - hissa meg opp og greier og så var det ikke til meg!

*s*

Nix. Sorry men du må nok bare gi tapt for dette. Jeg har fått andre sine svar og det har jeg fått flere ganger. Cecily har også det skriver hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Det var ikke poenget mitt. Det ble sagt at jeg kun fikk de svarene som var til meg på MIN side, og jeg fikk de svarene jeg har sagt tidligere og fikk da beskjed om at hvis jeg fikk de svarene på MIN side så var jeg DeMona...

Du fikk alle utenom det øverste, GARANTERT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix. Sorry men du må nok bare gi tapt for dette. Jeg har fått andre sine svar og det har jeg fått flere ganger. Cecily har også det skriver hun.

Det går jo ikke, da tuller dere med hvor dere er. ELLER så er dere på samme maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

Du fikk alle utenom det øverste, GARANTERT! :)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

Du fikk alle utenom det øverste, GARANTERT! :)

Det er stygt å være stygg mot andre! Du bare tuller med meg du...men greit å chatte. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva jeg tror har skjedd? at du har trykket på "100 nyeste" og trodde du var på "Svar til meg" - det har jeg gjort - hissa meg opp og greier og så var det ikke til meg!

*s*

"at du har trykket på "100 nyeste" og trodde du var på "Svar til meg" - det har jeg gjort - hissa meg opp og greier og så var det ikke til meg"

Det har jeg også gjort et par ganger...ble helt sjokkert, helt til jeg fant ut at alt ikke var til meg likevel. Heldigvis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...