Gå til innhold

Hvorfor får jeg andres svar?


Gjest alive&kicking

Anbefalte innlegg

Det er stygt å være stygg mot andre! Du bare tuller med meg du...men greit å chatte. he he.

Det var jo ikke engang noen GRUNN til at du skulle svare på det øverste - du hadde jo ikke engang VÆRT i den tråden enda! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"at du har trykket på "100 nyeste" og trodde du var på "Svar til meg" - det har jeg gjort - hissa meg opp og greier og så var det ikke til meg"

Det har jeg også gjort et par ganger...ble helt sjokkert, helt til jeg fant ut at alt ikke var til meg likevel. Heldigvis. ;)

hihi - jeg tror jeg skjønte det før jeg fikk trykket send!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

hihi - jeg tror jeg skjønte det før jeg fikk trykket send!

jeg har ammetåke jeg skjønner du. og alltid rett og så er jeg alltid morsom og ironisk og tullete.....og jo mer jeg tenker etter desto mer forstår jeg mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ammetåke jeg skjønner du. og alltid rett og så er jeg alltid morsom og ironisk og tullete.....og jo mer jeg tenker etter desto mer forstår jeg mindre...

Og jeg har lavt stoffskifte og har ikke hjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dessuten så har du gitt meg mange gode råd før, så du er ikke dum du.

Dette bredbåndet vi har fått har i alle fall gjort at jeg nå svarer mer og mer på ting jeg aldri hadde ORKET å svare på om tellerskrittene gikk...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

Det går jo ikke, da tuller dere med hvor dere er. ELLER så er dere på samme maskin.

What??? Nå har jeg ikke bare ammetåke, men skallebank også.. Ikke vant til å tenke så mye på en kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

Dette bredbåndet vi har fått har i alle fall gjort at jeg nå svarer mer og mer på ting jeg aldri hadde ORKET å svare på om tellerskrittene gikk...hehe

Usj. Nå har jeg svart på mine egne innlegg og det blir bare rør her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går jo ikke, da tuller dere med hvor dere er. ELLER så er dere på samme maskin.

Næhei!!!!!!

Jeg kunne ikke lage linker, men trykke på "svar til meg" det klarer jeg helt fint *fornærmet*.

Jeg bruker ikke samme maskin som alive&kicking. Jeg fikk svar som ikke skulle være til meg. Innlegget ble ommøblert og så ommøblert igjen, skjønte ingenting til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...