Gå til innhold

Rare tarmbevegelser


Blacky1365380153

Anbefalte innlegg

Blacky1365380153

Hei. Har i en del dager nå hatt veldig vondt i magen og en del diare. de siste dagene noe bedre med smerter men fortsatt ganske ofte på do. De to siste dagene har jeg hatt tydelige tarmbevegelser som jeg også kan kjenne på utsiden av magen. Kjennes ut som det er et lite barn i magen min (noe det selvfølgelig ikke er) og dette har vart i hele kveld også. Ingen forskjell på om jeg sitter eller går. Veldig ubehagelig og ulidelig guffent :-( Noen som har hatt noe slikt eller vet noe? Please svar meg :-((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpion1975

Hei

Jeg har hatt det samme nå i jula. Sinnsyke smerter/kramper i magen og diare. Varte flere dager. Sikkert den magesjuka som har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Hei

Jeg har hatt det samme nå i jula. Sinnsyke smerter/kramper i magen og diare. Varte flere dager. Sikkert den magesjuka som har gått.

Men kjenner du tarmene bevege seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blacky1365380153

Rundt 1 uke. Har hatt irritabel tarm tidligere og det er noe liknende.

Greit. Håper det snart gir seg for både deg og meg :-) skikkelig guffent :-) Tenkte på bendelorm etc :-( grøss og gru! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Rundt 1 uke. Har hatt irritabel tarm tidligere og det er noe liknende.

Greit. Håper det snart gir seg for både deg og meg :-) skikkelig guffent :-) Tenkte på bendelorm etc :-( grøss og gru! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit. Håper det snart gir seg for både deg og meg :-) skikkelig guffent :-) Tenkte på bendelorm etc :-( grøss og gru! Lykke til

Store mengder luft gir sånne bevegelses-lignende følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Store mengder luft gir sånne bevegelses-lignende følelser.

Det er ikke bevegelses"lignende" følelser, de beveger seg så utrolig mye.....kjenner det tilogmed fra utsiden med hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bevegelses"lignende" følelser, de beveger seg så utrolig mye.....kjenner det tilogmed fra utsiden med hånden.

Kan godt kjennes utenpå det, lufta altså. Når magen ikke er helt i stand kan det samles seg store luftbobler som kjemper med å komme seg frem.

Minifom tabeletter burde lette det litt i løpet av et par dager, om det er det, Det får bobler til å sprekke.

Dersom du bekymrer deg veldig og tror det bor et stort dyr i magen din tror jeg at jeg ville bedt en lege om å avkrefte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Kan godt kjennes utenpå det, lufta altså. Når magen ikke er helt i stand kan det samles seg store luftbobler som kjemper med å komme seg frem.

Minifom tabeletter burde lette det litt i løpet av et par dager, om det er det, Det får bobler til å sprekke.

Dersom du bekymrer deg veldig og tror det bor et stort dyr i magen din tror jeg at jeg ville bedt en lege om å avkrefte det :)

Er det farlig å ta miniform fast over lengre tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Greit. Håper det snart gir seg for både deg og meg :-) skikkelig guffent :-) Tenkte på bendelorm etc :-( grøss og gru! Lykke til

Bendelorm er ikke gøy! Husker enda da jeg dreit ut min for over to år siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det farlig å ta miniform fast over lengre tid?

Nei. Jeg gikk på det de tre første månedene av graviditeten, det taes ikke opp i kroppen og gjør ingen skade i tarm-miljøet i følge legen jeg gikk hos da.

Vesla brukte det i 1-2 mnd da hun hadde kolikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Bendelorm er ikke gøy! Husker enda da jeg dreit ut min for over to år siden:)

hei Har vært litt syk så jeg har ikke fått spurt deg om det svaret ditt: du sier at du "dreit" ut bendelormen din.... dette må jeg bare høre !! Fortell!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

hei Har vært litt syk så jeg har ikke fått spurt deg om det svaret ditt: du sier at du "dreit" ut bendelormen din.... dette må jeg bare høre !! Fortell!! :-)

Hehe... Etter å ha spist to middager på en dag satt jeg på dass og kjente at driten var litt slimete, og da jeg skulle tørke meg kjente jeg at det føltes som om det var en slimete trå der, da kunne jeg seff ikke dy meg og titta ned i doskåla...

Der lå det en ca 20 cm lang bendelorm!

Da var det rett på legevakta for å få kur, og angst for å drite i flere dager etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Hehe... Etter å ha spist to middager på en dag satt jeg på dass og kjente at driten var litt slimete, og da jeg skulle tørke meg kjente jeg at det føltes som om det var en slimete trå der, da kunne jeg seff ikke dy meg og titta ned i doskåla...

Der lå det en ca 20 cm lang bendelorm!

Da var det rett på legevakta for å få kur, og angst for å drite i flere dager etterpå:)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ffffffffffffffyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!! Grøss og gru.....hadde du kjent noe i magen av dette tidligere eller annen forandring i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ffffffffffffffyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!! Grøss og gru.....hadde du kjent noe i magen av dette tidligere eller annen forandring i kroppen?

Ikke annet enn en grusom matlyst etter at jeg kom hjem fra utlandet nei:) har en magesykdom fra før av, så jeg tenkte det bare var den... Men det var en bendelorm forårsaket av dprlig fisk fra en fish&chips sjappe i et turiststrøk i england:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Ikke annet enn en grusom matlyst etter at jeg kom hjem fra utlandet nei:) har en magesykdom fra før av, så jeg tenkte det bare var den... Men det var en bendelorm forårsaket av dprlig fisk fra en fish&chips sjappe i et turiststrøk i england:)

ååå ffffyyyyy blir skikkelig kvalm og blææææ!! Håper jeg aldri får erfare det der. Tror jeg etterpå hadde sluttet å spise. Bra du ble kvitt den da! God helg. klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...