Gjest 51_mor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kvinne, 51 år. Hatt kreft i livmor, men er nå erklært frisk etter stråling og cellegift i fjor. Klarer ikke legge på meg, lider av tykktarmbetennelse etter stråling. Tar antibiatikakur i endetarmen, men har fått beskjed om at jeg mest sansynlig må leve med denne betennelsen. Har god matlyst, men sliter med mye og bløt avføring. Tror ikke kroppen min klarer ta opp næring. Hva gjør jeg? Som person er jeg aktiv og som oftest positiv. Veier 10 kg mindre enn jeg burde dessverre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har de ikke medisiner mot crohns og u.c.? Vil uansett anbefale deg en matvareintoleranse-kur. Det tar ofte knekken på betennelsestilstander. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 51_mor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har de ikke medisiner mot crohns og u.c.? Vil uansett anbefale deg en matvareintoleranse-kur. Det tar ofte knekken på betennelsestilstander. Skjønte ikke helt svaret ditt.. Men hvor får jeg tatt en matintolleransetest? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Skjønte ikke helt svaret ditt.. Men hvor får jeg tatt en matintolleransetest? Altså, ettersom du har en kronisk betennelse i tarmen (Regner med det heter noe sånn som crohns syndrom eller uclerøs colitt) - tar du ikke medisiner mot dette? Ang testen: Søk i gule sider Noen legekontorer tar også slike tester. (Kanskje å foretrekke, ettersom det fort kan koste en tusenlapp på private klinikker). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 51_mor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Altså, ettersom du har en kronisk betennelse i tarmen (Regner med det heter noe sånn som crohns syndrom eller uclerøs colitt) - tar du ikke medisiner mot dette? Ang testen: Søk i gule sider Noen legekontorer tar også slike tester. (Kanskje å foretrekke, ettersom det fort kan koste en tusenlapp på private klinikker). Nå skjønner jeg - takk. Skal følge rådet ditt, har også vært inne på å prøve akupunktur. Og en tuselapp betaler jeg GLADELIG hvis jeg bare kan slippe å tilbringe halve døgnet på do.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det kan skyldes antibiotikakuren hvis den er av det "harde" slaget. Du får kjøpt tarmbakteriepiller på helsekosten, dyre men virksomme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nå skjønner jeg - takk. Skal følge rådet ditt, har også vært inne på å prøve akupunktur. Og en tuselapp betaler jeg GLADELIG hvis jeg bare kan slippe å tilbringe halve døgnet på do.. Hei,jeg vet en del har god erfaring med ulike ernæringsdrikker, som nutridrink mm. Du kan spørre på apoteket. de finnes i ulie forskjellige smaker, og tilsvarer et måltid i kalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.