Gå til innhold

...


fudge

Anbefalte innlegg

Din kjaere er forferdelig glad i deg fudge. Jeg vet at uansett hva du sier og hva du gjoer saa vil han vaere hos deg og holde rundt deg.

Og jeg forstaa at avogtil trenger man bare noen andre og snakke med, noen man bare kan toemme all dritten ut over og saa foersoeke aa gaa videre.

Du vet jeg er her fudge. Om det er noe, hva som helst, saa er jeg tilgjengelig paa mail.

[email protected]

Jeg ser at du har det fryktelig vondt naa. og jeg skulle oenske jeg kunne fjerne noe av all den smerten og ensomheten du sitter alene med.

Jeg er glad i deg. Ta meg i haanden.. og foeler du for aa toemme hodet til noen.. saa skriv til meg.

Mange varme klemmer fra bella

Du er søt... Tusen takk.

Savner deg.. og er glad i deg også. Tenker på deg ofte.

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er søt... Tusen takk.

Savner deg.. og er glad i deg også. Tenker på deg ofte.

*klemmer*

i dag er det soendag.. kjoep masse sjokolade og hoer paa come sunday

*klemmer flat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være her for deg, bare så du vet det...

Leser, -og føler hvordan du har det. Er vondt at du har det sånn.

Jeg vil veldig gjerne at du kontakter meg om du orker fudge...

Håper du orker..

*varm klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...