Gjest someone out there,, Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 noen som har forslag til gode øvelser for ryggen?jeg har problemer med skjev rygg,altså svai i ryggen..og det gjør at jeg blir veldig fort trøtt og jeg opplever at det verker i korsryggen omtrent hver dag.legen sa at jeg burde begynne å ta ryggøvelser, har tatt noen av de "vanlige", men vet ikke om disse er gode nok..?!kanskje noen spesielt egnet for dette problemet? jeg har ikke sjans til å ta situps selv om det også skal være bra for ryggen,det verker i korsryggen etter 2-3 stk...men jeg trenger å trene magen også så jeg skulle gjerne blitt kvitt ryggplagene slik at jeg begynne med f.eks situps igjen.. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Be om henvisning til fysioterapeut som kan lære deg øvelser som passer til din rygg. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Kom deg til en fysioterapeut. H*n vil kunne hjelpe deg å finne rette øvleser som passer for deg. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Og enda en oppfordring om det samme: Kom deg til fysioterapeut! 0 Siter
Gjest somemone out there... Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Og enda en oppfordring om det samme: Kom deg til fysioterapeut! har tenkt på det..får bare aldri gjort det liksom..:)men jeppsan jeg skal gjøre det,jeg skal,jeg skal.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.