Gjest someone out there,, Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 noen som har forslag til gode øvelser for ryggen?jeg har problemer med skjev rygg,altså svai i ryggen..og det gjør at jeg blir veldig fort trøtt og jeg opplever at det verker i korsryggen omtrent hver dag.legen sa at jeg burde begynne å ta ryggøvelser, har tatt noen av de "vanlige", men vet ikke om disse er gode nok..?!kanskje noen spesielt egnet for dette problemet? jeg har ikke sjans til å ta situps selv om det også skal være bra for ryggen,det verker i korsryggen etter 2-3 stk...men jeg trenger å trene magen også så jeg skulle gjerne blitt kvitt ryggplagene slik at jeg begynne med f.eks situps igjen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Be om henvisning til fysioterapeut som kan lære deg øvelser som passer til din rygg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kom deg til en fysioterapeut. H*n vil kunne hjelpe deg å finne rette øvleser som passer for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Og enda en oppfordring om det samme: Kom deg til fysioterapeut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest somemone out there... Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Og enda en oppfordring om det samme: Kom deg til fysioterapeut! har tenkt på det..får bare aldri gjort det liksom..:)men jeppsan jeg skal gjøre det,jeg skal,jeg skal.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.