Gå til innhold

Betennelse i hælen

Craven

Anbefalte innlegg

I fjor høst hadde jeg en intensiv periode med slanking. Det har jeg vært gjennom før, og fungerer greit for mitt vedkommende - rett og slett et skippertak jeg tar fra tid til annen.

SOm betydde at jeg jogga hver eneste dag i 2-3 måneder.

Det ekstremt tåplige var at jeg ikke hadde skikkelige joggesko, som igjen betydde at jeg fikk en betennelse i den ene hælen.

Det er nå to måneder siden. Har vært hos fysioterapeut, uten at det hjalp. Jeg har tatt en pause (selvsagt) i joggingen, det er for vondt. Jeg kan merke det i hælen når jeg går mye, og det er helt umulig å jogge igjen.

Har nå - alt for sent - kjøp meg skikkelige joggesko. Men de må foreløpig stå parkert.

Er det noen som har vært borti liknende? Det er en smerte bak på hælen og oppover innerleggen. Hvor lenge kan dette tenkes å sitte når jeg altså nå er tvunget til å ta det med ro? Og er det noen som har råd til hva jeg selv kan gjøre for å bli kvitt dette?

Fysio er alt for dyrt å gå til når det likevel ikke gir resultatet etter seks timer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...