Gå til innhold

Pulverkur.

meira

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge dette. men jeg lurer på hvor mange kalorier et menneske som er i ro,forbrenner daglig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gelmte og si at jeg har brukt denen lindbergs kuren, noe som har vært bra, og jeg skal tilbake til. men bruker nutrilettpulver akkurat nå, for og gå ned noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gelmte og si at jeg har brukt denen lindbergs kuren, noe som har vært bra, og jeg skal tilbake til. men bruker nutrilettpulver akkurat nå, for og gå ned noen kilo.

Takk, denne var nyttig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du følger "Lindberg-kuren" (som ikke er noen kur, men livsstils-endring...), hvorfor trenger du da å gå på pulverkur? Er det for å gå ned fortere enn du gjør med Fedon Lindbergs kostholdsanbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du følger "Lindberg-kuren" (som ikke er noen kur, men livsstils-endring...), hvorfor trenger du da å gå på pulverkur? Er det for å gå ned fortere enn du gjør med Fedon Lindbergs kostholdsanbefalinger?

Jeg skal fortsette og følge Lindbegskuren.Den går jeg ikke så mye ned i vekt på,Men den er så absolutt sunn.For og gå ned raskt i vekt, foirsøker jeg pulverkur et par uker, før jeg går tilbake til den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal fortsette og følge Lindbegskuren.Den går jeg ikke så mye ned i vekt på,Men den er så absolutt sunn.For og gå ned raskt i vekt, foirsøker jeg pulverkur et par uker, før jeg går tilbake til den igjen.

Hm - hører jo om mange som går ned med Lindbergs kosthold. Men det kommer vel an på hvor strengt man følger opplegget, og i hvilke mengder osv.

Trening er også viktig da, for forbrenning, velvære og oppstramming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dusteforbundet

Du går ikke ned i vekt av pulverkur. Du mister bare vann og tror det er fett. Så fort du begynner å spise karbohydrater igjen er vekta like høy og blir fort ennå høyere fordi du overspiser. Men lykke til med å gå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...