meira Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei, jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge dette. men jeg lurer på hvor mange kalorier et menneske som er i ro,forbrenner daglig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Gelmte og si at jeg har brukt denen lindbergs kuren, noe som har vært bra, og jeg skal tilbake til. men bruker nutrilettpulver akkurat nå, for og gå ned noen kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det spørs på høyden din og hva du veier. Men du kan regne det ut her: http://www.dinkost.no/wsp/dinkost/webon.cgi?func=show&template=kalkulator (klikk på "hvor mye energi bruker jeg") 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Gelmte og si at jeg har brukt denen lindbergs kuren, noe som har vært bra, og jeg skal tilbake til. men bruker nutrilettpulver akkurat nå, for og gå ned noen kilo. Takk, denne var nyttig:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gelmte og si at jeg har brukt denen lindbergs kuren, noe som har vært bra, og jeg skal tilbake til. men bruker nutrilettpulver akkurat nå, for og gå ned noen kilo. Hvis du følger "Lindberg-kuren" (som ikke er noen kur, men livsstils-endring...), hvorfor trenger du da å gå på pulverkur? Er det for å gå ned fortere enn du gjør med Fedon Lindbergs kostholdsanbefalinger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hvis du følger "Lindberg-kuren" (som ikke er noen kur, men livsstils-endring...), hvorfor trenger du da å gå på pulverkur? Er det for å gå ned fortere enn du gjør med Fedon Lindbergs kostholdsanbefalinger? Jeg skal fortsette og følge Lindbegskuren.Den går jeg ikke så mye ned i vekt på,Men den er så absolutt sunn.For og gå ned raskt i vekt, foirsøker jeg pulverkur et par uker, før jeg går tilbake til den igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg skal fortsette og følge Lindbegskuren.Den går jeg ikke så mye ned i vekt på,Men den er så absolutt sunn.For og gå ned raskt i vekt, foirsøker jeg pulverkur et par uker, før jeg går tilbake til den igjen. Hm - hører jo om mange som går ned med Lindbergs kosthold. Men det kommer vel an på hvor strengt man følger opplegget, og i hvilke mengder osv. Trening er også viktig da, for forbrenning, velvære og oppstramming. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dusteforbundet Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Gelmte og si at jeg har brukt denen lindbergs kuren, noe som har vært bra, og jeg skal tilbake til. men bruker nutrilettpulver akkurat nå, for og gå ned noen kilo. Du går ikke ned i vekt av pulverkur. Du mister bare vann og tror det er fett. Så fort du begynner å spise karbohydrater igjen er vekta like høy og blir fort ennå høyere fordi du overspiser. Men lykke til med å gå opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.