Gå til innhold

Oppskrift på diakjeks

Osiris

Anbefalte innlegg

Er det noen som har oppskrift på kjeks som kan spises av diabetikere? Min mor har fått diabetes og jeg vil gjerne bake noe til henne. Dette er såpass ferskt at vi ikke har funnet noen oppskrifter eller lenker til steder med diaoppskrifter enda.

Prøvde å bake silkekaker og kavringer til jul, men de ble ikke når jeg erstattet sukker med kunstig søtstoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meld deg inn i diabetesforbundet! Veit at det er oppskrifter for diabetikere i alle utgaver av medlemsblekka. Sjekk også http://www.diabetes.no/index.asp

Takk for tipset. Skal nevne det for mamma, det er hun som har diabetes og jeg hadde bare tenkt å overraske henne med å fylle noen kakebokser til henne. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...