patton aka Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg slo litt på en boksepute her om dagen og merket med en gang at jeg fikk vondt i leddet, jeg er på ingen måte i god form. Jeg hadde tenkt å trene litt på sats eller lignende men at jeg fikk så lett vondt i håndledde var litt rart, spesielt med tanke på at jeg ikke er fysisk sterk. Må leddet trenes opp på en måte eller er det en kronisk lidelse? Jeg greide derfor ikke å banke bokseputen med noe annet enn albue og bein. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har du i det hele tatt slått før? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
patton aka Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Har du i det hele tatt slått før? nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 nei There you go. Håndledda dine kan være svake, men boksing handler om teknikk. Ved feil teknikk på sekk (som er et hardt treffpunkt!), kan det gå slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.