Gjest Siggurr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Heisann. Jeg lurer på om det er noen spesielle øvelser du kan ta for å øke muskelvekst i den øverste delen av brystet? Nå tar jeg benkpress og armhevinger for brystet. Ellers så lurer jeg på pusteteknikk. Skal du puste inn når du pusher eller omvendt? Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Skrå benkpress skal ta mer på den øvre delen av brystmusklene enn flat. Vet ikke helt hvordan man skal treffe disse med push-ups. Når det gjelder pustingen, så puster du inn før anstrengelse, og holder pusten mens to løfter, for så å puste ut. Evt. puste ut mens du løfter. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Skråbenk. Men du trener hele brystet med benkpress, og for de fleste holder det lenge. Pass på at du utfører øvelsen korrekt. Alt for mange jukser som idioter i benkpress for å dytte opp mest mulig, og den slags tull blir det ikke optimale resultater av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luskelarz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Brystprogrammet mitt er som følger: Benkpress gir jeg full gass på hvor jeg først løfter lett med høyt antall repetisjoner, starter på 50 x 20 1 sett, 70 x 10 1 sett, 80 x 5 1 sett (som en del av oppvarmingen, løfter ikke så jeg er helt kake i armene), så maxer jeg ut på 95 x 1-3 på 3 sett... Så trapper jeg ned igjen, kjører samme vekter men kjører istedet 2 sett på hvert men tar meg helt ut og løfter det antallet reps jeg klarer. Så kjører jeg skråbenk med handtler, 3 sett, deretter skrå flyers 2 sett og pullover 2 sett. Har fått bra høyde på brystet av dette opplegget og synes det fungerer bra for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.