Gå til innhold

ubehag


Gjest ilen

Anbefalte innlegg

jeg er veldig fortvilet, jeg har et ubehag og press i hodet. jeg får som et trykk først og så følest det som jeg blir dratt til en side. så kommer det synsforstyrrelser, klarer ikke å feste blikket noen sekunder. jeg føler meg vissen og tørst. tungen blir av og til vissen når dette hender. og jeg blir veldig sliten. får en nummen følelse i armen. kan føle meg bra en dag og neste dag så hender dette og da kan det gå opp og ned hele dagen. jeg lurer på hva dette er og om det er andre som er plaget med dette. jeg har et meget redusert liv p.g.a. dette.

på forhånd takk. hilsen ilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære ilen

Disse symptomene høres såvidt komplekse ut at jeg tviler på at du kan få noen gode svar på internett. Jeg vil foreslå at du blir undersøkt nærmere av lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...