Gå til innhold

Er på krise senter nå


Gjest tigeling

Anbefalte innlegg

Gjest tigeling

Hei alle sammen.

HEr sitter jeg da, på en internett cafe i ....... Jeg har den siste tiden bodd på krise senter og bor der enda. Jeg kan fortelle dere at der hender det ting. HAr ikke turt å gått ut på tre dager, og nå har jeg med meg en som jobber der, med alamr direkte til politiet.

Disse to guttene som jeg har snakket med om før har plaget vettet av meg og de andre på krise senteret. Politiet har vært der flere ganger å sjekket, jeg får ekle sms om at de er i nærheten å ser hva jeg gjør. De kaster stener på veggen å rutene om natta.

I dag har jeg snakket med en politi mann, han kom på ks siden ikke jeg turte å gå ut. Han var ok. Daglig leder snakket en del for meg, fortlate min historie. Han lyttet og kom med råd. JEg måtte oppi hele mitt nav, person nummer og navnet til alle de som har plaget meg. Han skal ikke gjøre noe mer før jeg evt gir han lov til det.

MEn han måtte ta det opp med en jurist. Han ringte tilabke på ks i dag. Han snakket med lederen på senteret. Han fortalte at han gått kunne gi de beøk forbud på flekken på tre dager, siden var det noen litt høyere som måtte bestemme det. Men at aølt kom til å gå bra, og at de ville få forbudi lang stund.

I morgen kommer denne juristen foir å snakke mer med meg.

Alt blir tatt vare på av meldinger. Han skal snakke med helse søster, ppt psykoloigen jeg hadde før og en gamel lærer. De skal samle ganske mye nå, tilfelle ting blir verre og jeg bare må anmelde de eller noe slikt. De skal ha mappen min klar.

JEg måtte ikke anmelde for å få besøk forbud, noe som jeg trodde. Det er jeg veldig glad for.

JEg er sliten. Har ikke sovet på flere netter, alt er kaos inni meg. Skal jeg røyke så sitter jeg på trappa til ks kontoret, med en voksen rundt meg. Alt er låst. Ingen får lov til å gå ut på plenen uten å ha låst. Det har blitt strengt der nå, siden de lusker rundt.

HEr om natta så satt jeg og to andre ute å røyek, så kom den aller første meldingen hvor det stod: Så dere sitter ute å røyker dere da.

Da gikk vi inn, så kom en ny melding: Jasså så dere gikk inn!

Det er tegn på at de er der. MEn jeg får veldig stor hjelp. Nå skal jeg tenke litt først. MEn jeg har betalt for maskinen litt til så jeg skla inn på små prat en tur tenker jeg, må jo se om det er noen jeg kjenner der.

JEg må si at jeg savner dere masse. Tenker på dere.

DIXI: JEg leser boken din nå på krise senteret. Syns den er vond å lese. Er glad jeg har noen rundt mg da. Hun lederen dro kjensel på deg på bildet. Sa hun hadde vært på flere kurs eller møter som du hadde holdt. at du hadde et så godt blikk, og et herlig ansikt- et ansikt hun ikke ville glemme:-)

Masse glad i dere alle. Har ikke fått lest noen innlegg, men jeg tenker masse på dere alle sammen, men nå hr jeg så mye med meg selv her. Må jobbe aktivt nå for at ting skal gå i orden.

Tenk på meg da- jeg sliter:!

Store klemmer til de som vil ha.

Glad i dere.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest astridny

Jeg håper at alt ordner seg for deg nå.

Jeg har lest historien din på hjemmesiden din og den gjorde ett stort inntrykk på meg.

Lykke til.

Jeg tenker på deg.

Jeg håper at du får en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingeling, jeg er så utrolig stolt av deg!

Du kjemper på som bare det, verden herjer rundt deg men du KJEMPER!

Tingeling, dette klarer du!!!

sender deg en masse oppmuntringer og tankeblomster og ..... ja, alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tingelingen!

Det er godt å høre at du får hjelp!

Jeg tenker mye på deg, og håper at alt kommer til å ordne seg!

-glad i deg-

*mangegodeklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbie

Jeg håper at alt ordner seg for deg nå.

Jeg har lest historien din på hjemmesiden din og den gjorde ett stort inntrykk på meg.

Lykke til.

Jeg tenker på deg.

Jeg håper at du får en god helg.

Skatten, da du ringte idag, ble jeg så stolt...:-) Du klarer dette, du,vet du...:-)

Husk at du har noen rundt deg hele tiden, og tenk på det jeg sa til deg.

Kjempeglad i deg, vennen..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingeling... Det skjærer meg i hjertet å lese hva disse gutta gjør mot deg...

Håper du en gang får slutt på dette og ønsker deg alt det beste! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Tingelingen!!

Du er så flink! Jeg er stolt av deg, du har virkelig tatt ansvar for deg selv i det siste! Og så er jeg glad for å høre at hjelpeapparatet stiller opp - for det føler jeg virkelig at de gjør i ditt tilfelle!! Ros til krisesenteret og politiet!!

Takk for hyggelig hilsen forresten!! Godt å vite at folk har hørt på foredragene mine, og skjønt hva jeg snakker om!! Boken min er tøff, mange synes det, men det er også mye å lære der. Du er modig som leser den, for jeg skjønner at det gjør vondt. Ta litt om gangen, og snakk om det du føler med de på krisesenteret hvis det blir for tøft. Eller send meg en mail, så skal du få svar!!

Veldig, veldig god klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storesøster Ritva

Hva ikke du klarer når du vil!Nå tar du virkelig ansvar for livet ditt vennen. Er så stolt av deg! *Mkkn & vgid. iae.*

Vi sees snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så tøff og sterk, Tingelingen! :-)))

Er så utrolig stolt av deg!

Stå på videre, vennen, og husk at vi er her og støtter deg.

Glad i deg,vennen!

*Mange store gode klemmer* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så tøff og sterk, Tingelingen! :-)))

Er så utrolig stolt av deg!

Stå på videre, vennen, og husk at vi er her og støtter deg.

Glad i deg,vennen!

*Mange store gode klemmer* fra

Jeg er glad for at du er iden situasjon at du nå får hjelp.Men

du har det sannelig ikke lett framover.Husk at du er verdifull.Du hjelper ikke guttene ved ikke å anmelde dem.

Da må de stå tilrette for hva de har gjort, og det har ethvert

menneske godt av.Først da har de

muligheten til å forbedre seg.

Uten at det blir anmeldt,er vel

faren stor for at det kommer til

å fortsette.

Håper og ber om at du må få styrke og hjelp til å komme gjennom denne prosessen på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...