Gå til innhold

Svette - igjen, sorry, men...


Gjest stiang

Anbefalte innlegg

Gjest stiang

Enda et innlegg om svette, sorry, men mitt er annerledes. Jeg har lest gjennom innlegg, og sett at folk med svetteproblemer har fått anbefalt forskjell som du smører på under armene osv.

Svetteproblemet mitt er stort, og utrolig kjipt. Som f.eks. når jeg overnatter med dama er det ikke så gøy og begynne å svette noe forferdelig. Eller bare jeg løper 100 meter etter bussen og sitter en halvtime gjennombløt på ryggen etterpå.

Altså, problemet mitt er ikke hovedsaklig under armene, men på ryggen og brystkassa. Er det litt varmere enn vanlig, eller ved plustelig bevegelse, renner det og det er så mye at det blir en stor våt flekk på brystkassa, og på ryggen gjennom skjorta. Så det jeg lurer på hva som kan anbefales til meg? Kan jeg bruke det som tidligere har vært anbefalt, og smøre det på ryggen og brystkassa?

Det er jo heller ikke bare der jeg svetter. Jeg har helt vanlige tynne sko, og går jeg i sola i en 20 minutt, så er det svettemerker rundt hele foten, og det er heller ikke så gøy om jeg skal på besøk til noen, for å så lage svettemerker på gulvet deres. Svetter vel også endel i skrittet om det blir varmt nok. Og selvfølgelig i panna, og andre plasser i ansiktet. Dette er så utrolig kjipt, at jeg vil gjøre noe med det.

(Jeg er 17 år, 187 høy, 80 kilo, spiller fotball 3 ganger i uka kamp, og er en aktiv person. Spiser heller ikke usunt eller noe.)

Veldig takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...