Gå til innhold

Er jeg 5 kilo lettere til sommeren?

Gjest håper det

Anbefalte innlegg

Gjest håper det

Hei

Har gått opp en del de siste månede og vil gjøre noe med det. Akkurat nå veier jeg 65 kilo og er 160 høy. Målet er å bli 5 kilo slankere til sommeren. Har lagt opp en plan for cirka hva jeg skal spise. Tar gjerne imot innspill.

07:30 - grovt rundstykke fra rema, med salami pålegg

10:00 - eple/banan

12:30 - Vital bar

15:00 - grovt rundstykke med salami

18:00 kylling/fisk/salat

21:00 knekkebrød/vital bar

Er det for mye? Bør jeg kutte ut en av måltidene? Jeg vet at rundstykke med salami ikke er det beste jeg kan spise men det klarer jeg ikke gi opp tror jeg.

I tillegg skal jeg prøve å gå i rask tempo en times tid 4-5 ganger i uken.

Hva tror dere? Er jeg 5 kilo lettere innen sommerferien?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror så aboslutt du er 5 kilo letter. men en ting som er viktig er å ha en dag i uka hvor man kan spise som man vil. ellers går det rett i dass... jeg har d nå at jeg ikke spiser etter kl 1800.. det er vanskelig i begynnelsen (særlig siden jeg var vandt til å spise mesteparten av mattinntaket etter 1800) men nå fungerer det bra. drikker kun cola i helgene pluss litt godteri!!!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye??? Jeg hadde sultet ihjelp på den dietten der!

Mer frukt og grønt. Rør litt på deg i tillegg, så blir det bedre i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

Du spiser altfor lite i løpet av dagen!Du må ikke sultefore for så å spise stor middag. Du går nok ned noen kilo, men jeg tviler på at du klarer å holde deg der.

Det er viktig å spise flere små måltider for å holde en jevn forbrenning. Kutt heller ned på karbohydrater og kos deg med egg,rømme og skikkelig smør!

Hvis du er seriøs med å gå ned i vekt anbefaler jeg deg å innta noen spiseskjeer med vegetabilsk olje hver dag. Den beste er Udo's Choice for den inneholder Omega 3, 6 og 9 i riktig forhold.

Lykke til!

Husk at det ikke er vekta som teller men hvordan du føler deg!(om du er fast eller slapp i kroppen, har energi eller ikke, osv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest håper det

Du spiser altfor lite i løpet av dagen!Du må ikke sultefore for så å spise stor middag. Du går nok ned noen kilo, men jeg tviler på at du klarer å holde deg der.

Det er viktig å spise flere små måltider for å holde en jevn forbrenning. Kutt heller ned på karbohydrater og kos deg med egg,rømme og skikkelig smør!

Hvis du er seriøs med å gå ned i vekt anbefaler jeg deg å innta noen spiseskjeer med vegetabilsk olje hver dag. Den beste er Udo's Choice for den inneholder Omega 3, 6 og 9 i riktig forhold.

Lykke til!

Husk at det ikke er vekta som teller men hvordan du føler deg!(om du er fast eller slapp i kroppen, har energi eller ikke, osv...)

hei og takk for svar.:-) Jeg bare lurte på en ting, hvorfor bør man svelge en skje vegitabilsk olje? hva er det bra for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

hei og takk for svar.:-) Jeg bare lurte på en ting, hvorfor bør man svelge en skje vegitabilsk olje? hva er det bra for?

Pga omega-fettsyrene. De er svært viktige for bla.a hjernen.

Evt kan du ta tran eller spise mye fet fisk som makrell. Den er ikke _fetende_ selv om den er såkalt fet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...