Gjest spis frukt Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg lurer ofte på hvem som har klart å innbille folket at man ikke skal spise mye frukt når man slanker seg. Jeg har til gode å høre om folk som legger på seg av epler! En som skal ned i vekt er oftest blitt overvektig av usunne matvaner. Å bytte ut sjokoladen med frukt er jo en enorm forbedring. Grunnen til at så mange ikke holder ut en kostholdsendring som skal føre til at vekta går ned er at de går fra den ene ytterligheten til den andre, plutselig skal de ikke unne seg noenting. Jeg vil si - spis så mye frukt du orker! Frukt inneholder nyttige næringsstoffer, den inneholder fiber og ikke minst, den smaker søtt og kan hjelpe en slanker til å avstå fra andre søte matvarer som er mer kaloririk. Så hører vi ofte at banan og druer må man hvertfall ikke spise. En banan metter godt og er slett ikke kaloririk sammenlignet med sjokolade og potetgull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Selvsagt er det bedre å spise frukt enn å spise godter. Men hvis man kutter godteriet og fremdeles har problemer med å komme seg ned, vil det å kutte ned på fruktsukker hjelpe. Dessuten om man tenker på karbohydratinnhold, så skal man være forsiktig med mange frukter. Epler er ikke de værste der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Selvsagt er det bedre å spise frukt enn å spise godter. Men hvis man kutter godteriet og fremdeles har problemer med å komme seg ned, vil det å kutte ned på fruktsukker hjelpe. Dessuten om man tenker på karbohydratinnhold, så skal man være forsiktig med mange frukter. Epler er ikke de værste der. Problemet er selvfølgelig ikke de som tygger epler mellom måltidene. Problemet er idiotene som bytter ut måltidene med frukt. Det har selvfølgelig ingenting å si om man dytter i seg 5 epler mellom måltidene en dag. Det relevante er hva de 5 måltidene (og med et måltid snakker jeg ikke om frukt) faktisk ineholder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.