Gå til innhold

Å nekte seg matvarer

Gjest potetgull og majones

Anbefalte innlegg

En gang i tiden bestemte jeg meg for at jeg ikke skal spise potetgull og majones, begge deler elsket jeg og spiste altfor mye av det.

Som sagt så gjort, potetgull og majones eksisterer ikke i min verden, jeg putter aldri en bit potetgull i munnen for da vet jeg at jeg blir hekta! Men hvordan i alledager skal jeg klare å gjennomføre det samme med sjokolade og is, det nytter liksom ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Jeg har definert meg selv som sjokoholiker og er nå tørrlagt!

Fungerer bra det, selv om jeg hadde en kjempesprekk på etpar uker i jula.

Jeg sier at jeg ikke tåler det når jeg blir budt det. Hvis de spør hvilke reaksjoner jeg får siden jeg ikke tåler det, så svarer jeg bare sukkersøtt, at jeg tåler ikke sjokolade fordi jeg blir tjukk av å spise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definert meg selv som sjokoholiker og er nå tørrlagt!

Fungerer bra det, selv om jeg hadde en kjempesprekk på etpar uker i jula.

Jeg sier at jeg ikke tåler det når jeg blir budt det. Hvis de spør hvilke reaksjoner jeg får siden jeg ikke tåler det, så svarer jeg bare sukkersøtt, at jeg tåler ikke sjokolade fordi jeg blir tjukk av å spise det.

Å definere seg selv som sjokoholiker er bare ett steg foran vitenskapen.

Jeg kan gå i dagevis uten sjokolade, men tar jeg da en liten bit får jeg tenning og må ha mer og mer. Jeg er periodesjokoholiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan spise alternativt, det finnes sunnere sjokolade og sunne is!!!

Hei,jeg er også sjokoladeavhengig.jeg spiser to nutrilettbar, mørk sjokolade.Da får jeg dekt det behovet, samtidig som det ikke er farlig med to, med tanke på kalorier.Henning olsen har også en kirsebær-beger is, en slik 4-pakk, som bare inneholder 50 kcal pr stk. Hm, da går det an:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Jeg gjør som meira, spiser en halv nutrilett-bar hvis jeg har lyst på sjokolade. Jeg _må_ nemlig ha noe søtt innimellom og jeg klarer ikke stå imot. Dessuten kjøper jeg varm sjokoladedrikk fra options, bare 40 kcal pr kopp. Da får jeg stillet søtsuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,jeg er også sjokoladeavhengig.jeg spiser to nutrilettbar, mørk sjokolade.Da får jeg dekt det behovet, samtidig som det ikke er farlig med to, med tanke på kalorier.Henning olsen har også en kirsebær-beger is, en slik 4-pakk, som bare inneholder 50 kcal pr stk. Hm, da går det an:)

Nutrilettbar har jeg prøvd en gang bare for å ha smaket det, det ligner ikke mye på sjokolade gitt. Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som meira, spiser en halv nutrilett-bar hvis jeg har lyst på sjokolade. Jeg _må_ nemlig ha noe søtt innimellom og jeg klarer ikke stå imot. Dessuten kjøper jeg varm sjokoladedrikk fra options, bare 40 kcal pr kopp. Da får jeg stillet søtsuget.

Og jeg stikker en teskje langt ned i Nugattiboksen, drar opp og suger .. Naam.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...