Gjest potetgull og majones Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 En gang i tiden bestemte jeg meg for at jeg ikke skal spise potetgull og majones, begge deler elsket jeg og spiste altfor mye av det. Som sagt så gjort, potetgull og majones eksisterer ikke i min verden, jeg putter aldri en bit potetgull i munnen for da vet jeg at jeg blir hekta! Men hvordan i alledager skal jeg klare å gjennomføre det samme med sjokolade og is, det nytter liksom ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille dui Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 du kan spise alternativt, det finnes sunnere sjokolade og sunne is!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har definert meg selv som sjokoholiker og er nå tørrlagt! Fungerer bra det, selv om jeg hadde en kjempesprekk på etpar uker i jula. Jeg sier at jeg ikke tåler det når jeg blir budt det. Hvis de spør hvilke reaksjoner jeg får siden jeg ikke tåler det, så svarer jeg bare sukkersøtt, at jeg tåler ikke sjokolade fordi jeg blir tjukk av å spise det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgull og majones Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har definert meg selv som sjokoholiker og er nå tørrlagt! Fungerer bra det, selv om jeg hadde en kjempesprekk på etpar uker i jula. Jeg sier at jeg ikke tåler det når jeg blir budt det. Hvis de spør hvilke reaksjoner jeg får siden jeg ikke tåler det, så svarer jeg bare sukkersøtt, at jeg tåler ikke sjokolade fordi jeg blir tjukk av å spise det. Å definere seg selv som sjokoholiker er bare ett steg foran vitenskapen. Jeg kan gå i dagevis uten sjokolade, men tar jeg da en liten bit får jeg tenning og må ha mer og mer. Jeg er periodesjokoholiker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 du kan spise alternativt, det finnes sunnere sjokolade og sunne is!!! Hei,jeg er også sjokoladeavhengig.jeg spiser to nutrilettbar, mørk sjokolade.Da får jeg dekt det behovet, samtidig som det ikke er farlig med to, med tanke på kalorier.Henning olsen har også en kirsebær-beger is, en slik 4-pakk, som bare inneholder 50 kcal pr stk. Hm, da går det an:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglemor Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg gjør som meira, spiser en halv nutrilett-bar hvis jeg har lyst på sjokolade. Jeg _må_ nemlig ha noe søtt innimellom og jeg klarer ikke stå imot. Dessuten kjøper jeg varm sjokoladedrikk fra options, bare 40 kcal pr kopp. Da får jeg stillet søtsuget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei,jeg er også sjokoladeavhengig.jeg spiser to nutrilettbar, mørk sjokolade.Da får jeg dekt det behovet, samtidig som det ikke er farlig med to, med tanke på kalorier.Henning olsen har også en kirsebær-beger is, en slik 4-pakk, som bare inneholder 50 kcal pr stk. Hm, da går det an:) Nutrilettbar har jeg prøvd en gang bare for å ha smaket det, det ligner ikke mye på sjokolade gitt. Blæh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg gjør som meira, spiser en halv nutrilett-bar hvis jeg har lyst på sjokolade. Jeg _må_ nemlig ha noe søtt innimellom og jeg klarer ikke stå imot. Dessuten kjøper jeg varm sjokoladedrikk fra options, bare 40 kcal pr kopp. Da får jeg stillet søtsuget. Og jeg stikker en teskje langt ned i Nugattiboksen, drar opp og suger .. Naam....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Is er vel ikke så galt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.