loppa1365380119 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har tidligere gått på et ordinært Grete Roede kurs, og blei veldig fornøyd med kurset. Nå har jeg pga en fødsel lyst til å begynne på et kurs til, jeg bare MÅ gå litt ned i vekt. Siden jeg har ei lita tulle i huset, er det ikke sikkert at tidspunktene alltid passer, så jeg tenkte at kanskje jeg skulle melde meg på et kurs som går via internett. Har noen gått på et slikt kurs? Er det like effektivt som disse ordinære kursene?? Det hjalp veldig at man måtte gå på møtene og bli veid der husker jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msna Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Regner med du har bøkene fra Grethe Roede, du har oppskrifter og vet hvordan det skal gjøres. I tillegg kan du gå på nettsidene og få nye oppskrifter og ideer. Du kan abbonere elektronisk på dagens middagstips og du kan abbonere på et ukentlig magasin, husker ikke hva det heter. Alt elektronisk og gratis. Så hvorfor betale for det? Da kan du heller logge deg inn her: http://www.slankenett.no/ lage din egen slankedagbok og komme i kontakt med andre slankere. På forum har vi egne veiedager. Prøv, helt gratis og minst like inspirerende som Grethe Roede på. mail. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Regner med du har bøkene fra Grethe Roede, du har oppskrifter og vet hvordan det skal gjøres. I tillegg kan du gå på nettsidene og få nye oppskrifter og ideer. Du kan abbonere elektronisk på dagens middagstips og du kan abbonere på et ukentlig magasin, husker ikke hva det heter. Alt elektronisk og gratis. Så hvorfor betale for det? Da kan du heller logge deg inn her: http://www.slankenett.no/ lage din egen slankedagbok og komme i kontakt med andre slankere. På forum har vi egne veiedager. Prøv, helt gratis og minst like inspirerende som Grethe Roede på. mail. Om man velger nettkurs, så har man jo også en form for oppfølging av en kursleder da, om enn per mail og ikke i RL. Men det er jo på Grete Roede-sidene historier fra folk som har fulgt de ulike kursene, helt sikkert også noe om nett-kursene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msna Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Om man velger nettkurs, så har man jo også en form for oppfølging av en kursleder da, om enn per mail og ikke i RL. Men det er jo på Grete Roede-sidene historier fra folk som har fulgt de ulike kursene, helt sikkert også noe om nett-kursene. Det har man jo, men på diverse nettsider for slankere følger man opp hverandre og backer hverandre opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det har man jo, men på diverse nettsider for slankere følger man opp hverandre og backer hverandre opp. Jada, jeg vet... Hver enkelt får finne ut hvordan man selv foretrekker å gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msna Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jada, jeg vet... Hver enkelt får finne ut hvordan man selv foretrekker å gjøre det. Sant nok! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amparro Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har forsøkt begge deler. Tok et mini-internett kurs i sommer og var forholdsvis fornøyd. Jeg hadde mer utbytte av det ordinære kurset, men jeg vet mange andre som har klart det kjempebra med internett kurs. Jeg synes ikke ukebrevene fra kursholder var spesielt innspirerende. Jeg har jo hørt alt før og kan det jo!! Men det er kanskje verdt er forsøk. Veldig greit at en ikke må ut av huset :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.