Gå til innhold

Heisann..:-)


Gjest Barbie

Anbefalte innlegg

Vært noen dager siden sist jeg var her. Har ikke orket å være her,liksom.

Har ikke lest så mye heller akkurat nå. Er lei for det.

Puseline: Er så lei for at det har gått som det gikk. Fikk SMS-en din idag, og det går bra med meg. Du vet, skal mye til for å knekke en som er blitt knekt før...:-)

Sør, du er enda inne på Livssyn.....hehe.....og kverullerer like mye.....hehe....du er god du...:-)))

Virker som om det kommet noe nye til. Eller tar jeg feil?

Velkommen skal dere være i alle fall.:-)

Slå dere ned, ta en kopp kaffe, og prat ivei.

Skal komme bedre tilbake senere, akkurat nå er jeg i en periode hvor jeg ikke orker å sitte her så mye, men jeg er her hver dag, om så bare for å SE......:-)))

GODKLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Barbie!

Ville bare si at jeg tenker MASSE på deg om dagen! Håper kreftene holder, og at det går bra med deg og dine!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en venn som vet hva du står for!

Husk kjære venn: Når du ser kun ett fotspor i sanden..og tenker "hvorfor forlot du meg når jeg hadde det som vondest"..Det er da du skal huske..da du så kun ett...det var da jeg bar deg, og jeg vet at du ser de samme spor som meg *klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Barbi vennen :-)

Jeg har tenkt mye på deg, håper du har det bra.

Sender deg mange gode varmede tanker og klmmer:-)

Venlig hilsen Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...