org Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg er coliker... Og tennene min og kroppen min liker det ikke! Det er sukkerholdig "svart-brus" jeg er avhengig av. Hver morgen må jeg ha et glass brus før jeg kan starte dagen. Det hender også at jeg må opp om natta i samme ærend. Det er skammelig, jeg vet, jeg vet. Men det er ikke_bare_cola cola som gjelder. Jeg liker både pepsi og denne first choice colaen. Derfor skulle det vel ikke være så ille å drikke light? Har noen gode råd? For dette går ikke lenger! Jeg har lagt på meg 13 kg, og det er brusens skyld - samt mye stillesitting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara Q Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Og hva skjer hvis du lar være å gi etter for colasuget? Hilsen nysgjerrige 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niobe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Oi, trodde nesten at sånn cola-avhengihet bare var en urban legend... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Og hva skjer hvis du lar være å gi etter for colasuget? Hilsen nysgjerrige Tro meg, jeg får ordentlig hodepine, føler meg faktisk skikkelig dårlig. Og nei, jeg har nok ikke kastet meg på en urban trend. Jeg har tenkt at jeg skal blande halvt-om-halvt sukkerholdig cola med en light-versjon. Bare for å venne meg til light-smaken (slik gjøres jo med hunder også, har jeg hørt... *S*). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest myggs Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Tro meg, jeg får ordentlig hodepine, føler meg faktisk skikkelig dårlig. Og nei, jeg har nok ikke kastet meg på en urban trend. Jeg har tenkt at jeg skal blande halvt-om-halvt sukkerholdig cola med en light-versjon. Bare for å venne meg til light-smaken (slik gjøres jo med hunder også, har jeg hørt... *S*). Jeg sluttet brått, levde med "withdrawal" symptomene noen dager, og så gikk det over. Det er ikke så vanskelig, det er bare å holde ut den første uken. Lettbrus er et "lesser evil", fint å ty til i en overgangsfase. Kiloene kommer garantert til å renne av når du kutter ut sukkerholdig brus! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.