reikiana Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hva slags kondisjonstrening kan jeg trene for å komme ned i vekt, spesielt i brystene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *ikkjesåsint* Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 dette skulle eg også gjerne visst.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leilei Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er det ikke på brystene en merker vekt nedgang først? det gjør i allefall jeg. anbefaler kombinasjon av styke trening og kondis. jeg driver mye med spinning fordi det er for alle og veldig egen styrt. og passer meg bra når jeg ikke er så god med koordinasjon, og ikke liker å "kaste rundt" på armer og bein.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame55 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er det ikke på brystene en merker vekt nedgang først? det gjør i allefall jeg. anbefaler kombinasjon av styke trening og kondis. jeg driver mye med spinning fordi det er for alle og veldig egen styrt. og passer meg bra når jeg ikke er så god med koordinasjon, og ikke liker å "kaste rundt" på armer og bein.. Synes jeg går ned og opp først rundt magen og livet jeg.....er sikkert individuelt dette. Dette når det gjelder 3-4 kg. vektforandring. F.eks. 5 kg. og mere da merkes det nok på brystene også. All kondisjonstrening er bra, trene så man svetter. Kombinasjon er fint synes jeg så jeg bruker trimsykkelen først i 20 min. og vekter i 45 min. etterpå. Dette på stuegulvet til Frokost-TV som underholdning :-) 2-3 ganger i uka. Utenom dette, raske turer, jogging eller stavgang. Litt avhengig av årstid og føre. Gjør man ovennevnte og passer på kostholdet så går man ned. Drikk mye vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame55 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er det ikke på brystene en merker vekt nedgang først? det gjør i allefall jeg. anbefaler kombinasjon av styke trening og kondis. jeg driver mye med spinning fordi det er for alle og veldig egen styrt. og passer meg bra når jeg ikke er så god med koordinasjon, og ikke liker å "kaste rundt" på armer og bein.. Mitt forige svar var jo ikke ment til deg, hele svaret da, bare ble to svar i en omgang. Håper det går greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Spiller liten rolle, gjør noe du liker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Enig med Papp. Gjør noe du liker. Hva du gjør er samma f... så lenge du liker det og dermed klarer å holde på med det over lengre tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 All kondisjonstrening er bra. Du kan ikke forbrenne fett ett bestemt sted på kroppen, desverre. Hvilke områder som lettes mister fett er veldig individuellt. "..........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Er det ikke på brystene en merker vekt nedgang først? det gjør i allefall jeg. anbefaler kombinasjon av styke trening og kondis. jeg driver mye med spinning fordi det er for alle og veldig egen styrt. og passer meg bra når jeg ikke er så god med koordinasjon, og ikke liker å "kaste rundt" på armer og bein.. Hvor kroppen kvitter seg med fett først varierer fra person til person. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Synes jeg går ned og opp først rundt magen og livet jeg.....er sikkert individuelt dette. Dette når det gjelder 3-4 kg. vektforandring. F.eks. 5 kg. og mere da merkes det nok på brystene også. All kondisjonstrening er bra, trene så man svetter. Kombinasjon er fint synes jeg så jeg bruker trimsykkelen først i 20 min. og vekter i 45 min. etterpå. Dette på stuegulvet til Frokost-TV som underholdning :-) 2-3 ganger i uka. Utenom dette, raske turer, jogging eller stavgang. Litt avhengig av årstid og føre. Gjør man ovennevnte og passer på kostholdet så går man ned. Drikk mye vann. Hei igjen! Jeg vil gjerne komme med en liten merknad: Det er best å trene styrke først og kondis etterpå. Forbrenningen kommer fint i gang med styrketrening (selvfølgelig varmer man opp først 5 - 10 min), og under påfølgende kondisjonstrening fortsetter forbrenningen. Kreftene man trenger til ordentlig styrketrening bør man ikke bruke opp med kondisjonstrening først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amnice Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei igjen! Jeg vil gjerne komme med en liten merknad: Det er best å trene styrke først og kondis etterpå. Forbrenningen kommer fint i gang med styrketrening (selvfølgelig varmer man opp først 5 - 10 min), og under påfølgende kondisjonstrening fortsetter forbrenningen. Kreftene man trenger til ordentlig styrketrening bør man ikke bruke opp med kondisjonstrening først. litt rart at SATS i sal trener kondisjon først og styrke til slutt. Man skulle da tro at de hadde peiling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei igjen! Jeg vil gjerne komme med en liten merknad: Det er best å trene styrke først og kondis etterpå. Forbrenningen kommer fint i gang med styrketrening (selvfølgelig varmer man opp først 5 - 10 min), og under påfølgende kondisjonstrening fortsetter forbrenningen. Kreftene man trenger til ordentlig styrketrening bør man ikke bruke opp med kondisjonstrening først. Tusen takk for tipset. Så svaret først idag for fant ut at det er en tråd som heter "Sjekk svar" så da er det jo lettere å finne tilbake på eldre innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei igjen! Jeg vil gjerne komme med en liten merknad: Det er best å trene styrke først og kondis etterpå. Forbrenningen kommer fint i gang med styrketrening (selvfølgelig varmer man opp først 5 - 10 min), og under påfølgende kondisjonstrening fortsetter forbrenningen. Kreftene man trenger til ordentlig styrketrening bør man ikke bruke opp med kondisjonstrening først. Forresten, har byttet nick, heter nå Hønemoren. Bare til orientering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.