Gå til innhold

brystkjertler

morph

Anbefalte innlegg

hei! Jeg plages med en relativ stor klomp i brystet, en på vær side. På den ene siden er den veldig stor men på den andre siden er den relativt liten. Jeg trener regelmessing i uken og tror ikke dette er noen fettklomp. Har hatt klompen i snart 4 månderer og begyner og bli ganske lei. Hvor lenge tror du klompen kommer til å være dær og eventuelt hvordan kan jeg bli kvitt den. På forhond takk!

- morph

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Høres ut som gynekomasti. Bodybuildere er ofte plaget av bitch tits (kvinnelige bryster) grunnet høyt østrogennivå, men jeg gjetter på at du er en ung gutt i slutten av puberteten og derfor får gyno naturlig som følge av hormoner i ubalanse.

Dersom det ikke er selvpåført (bruk av steroider) tror jeg du får dekket operasjon hvis nødvendig (simpelt inngrep), men jeg mener å ha lest at gyno i puberteten har en egen evne til å forsvinne av seg selv.

Dersom du bruker steroider forsvinner det ikke av seg selv, og operasjonen blir kostbar.

En tur til legen skader uansett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som gynekomasti. Bodybuildere er ofte plaget av bitch tits (kvinnelige bryster) grunnet høyt østrogennivå, men jeg gjetter på at du er en ung gutt i slutten av puberteten og derfor får gyno naturlig som følge av hormoner i ubalanse.

Dersom det ikke er selvpåført (bruk av steroider) tror jeg du får dekket operasjon hvis nødvendig (simpelt inngrep), men jeg mener å ha lest at gyno i puberteten har en egen evne til å forsvinne av seg selv.

Dersom du bruker steroider forsvinner det ikke av seg selv, og operasjonen blir kostbar.

En tur til legen skader uansett ikke.

Nei jeg har ikke brukt steroider. men jeg har vært til legen og han sa at d skyltes hormonene som var i ubalanse(som du sa). men takker for svaret....Legen snakket ikke om at jeg kunne ta noen opperasjon, jeg måtte bare vente til det gikk over var det han sa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nei jeg har ikke brukt steroider. men jeg har vært til legen og han sa at d skyltes hormonene som var i ubalanse(som du sa). men takker for svaret....Legen snakket ikke om at jeg kunne ta noen opperasjon, jeg måtte bare vente til det gikk over var det han sa...

Det er bra. Tror jeg har lest at den slags (med stor sannsynlighet) går over av seg selv når det oppstår naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...