Gå til innhold

På tide å snakke om det?


clefairy

Anbefalte innlegg

Vil vite hva dere mener.Det var vel ikke min skyld?

Min storesøster som jeg alltid har vært sterkt knyttet til bodde for noen år siden sammen med en mann.

Han var veldig slem mot henne, og jeg var vel egentlig ganske redd han jeg også.

Jeg bodde mer eller mindre hos dem siden pappas nye samboer ikke var så veldig god mot meg.

Men min søster jobbet og dro tidlig, og samboeren hennes jobba skift så han var mye hjemme.

Der er vondt bare å skrive dette, men jeg trenger hjelp fra dere.

De ganga han ikke jobba formiddag kom han inn for å kose som han kalte det, jeg var vel ca.11 år når det starta.

Det begynte med at han bare lå der men etterhvert så begynte han å ha nestensamleie, eller hva jeg skal kalle det, han var ikke helt inne i meg men det var ille nok, jeg måtte også ta på han.

Ville ikke si noe til søstra mi, for hun hadde det vondt nok og han sa jeg bare kom til å såre henne mer.

Prøvde å fortelle det en gang til stesøstra mi som er jevngammel mmed meg, men hun brukte det mot meg en gang når vi kranglet, hun ropte at jeg ikke var noe verdt siden jeg lå med typen til søstra mi!!?

Det var lenge etter det skjedde siste gangen hun sa det og det tok nesten 10 år, før jeg klarte å si det igjen.

Fortalte det til mannen min da, men det er kanskje lettere her siden dere har opplevd vonde ting selv.

Treffer han ganske ofte nå,prater ikke med han, men vi bor på samme sted , og stesøstra mi flørter for harde livet ennå hun vet alt.

Nå er jeg voksen, gift og har tre barn, men det å ha sex er noen ganger så ekkelt at jeg stivner til og bare får lyst til å være slem mot mannen min.Blir helt kvalm jeg, har mest lyst til aldri å ha sex mer, men mannen min har jo sine behov.

Nei uff, dette ble langt, men jeg håper dere tok dere tid til å lese, godt å få det ut.

Grete, det var meg som sendte mail om å sende bok :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Du trenger å snakke om dette! Og jeg synes absolutt du skal snakke mer med mannen din, for å få ham til å forstå litt mer. Du kan jo be ham lese boken min, jeg tror han kan lære litt av den!! Kanskje søsteren din også, hva tror du?

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...