Lalla1 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Etter å ha vært slapp sliten og tappet for energi i lang tid, er det nå påvist B-12 mangel. Starter opp med injeksjoner. Legen beskrev videre at jeg har et overskudd av D og E vitaminer i kroppen, og at jeg ikke må ta tilskudd av dette. Hvorfor blir det slik i kroppen, og hva kan jeg gjøre for å senke dette nivået? Hva bør jeg spise/ikke spise? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amnice Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 det var rart, d- og e-vitamin er ikke akkurat det folk flest har mest av. d-vitamin får du fra sola, mettet fisk, og ekstra lett melk. e-vit er jeg ikke sikker på hvor kommer fra.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulterufsa Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 For å slippe de vonde sprøytene og alle legebesøkene går det an å få resept på Trio-Be, tabletter som tas opp greit også hos de som vanligvis må ha injeksjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.